pap heeft de foto's gemaakt, maar is niet zo'n held in timen helaas
's Morgens heb ik eerst in het B gestart met Loraine, daar zat nog teveel spanning op, waardoor ik niet echt aan rijden toekwam --> 183 punten en 6e plaats (5 prijzen). geen foto's van
Toen moest k Landato in het L1, die was behoorlijk fris en vrolijk, en in de ring zat er ook behoorlijk wat spanning in en was hij totaal niet bij de les. Met behoorlijk grote fouten erin, we sprokkelden toch nog 187 punten bijelkaar, maar waar die vandaan kwamen
geen foto's vanMet V-Power startte ik ook in het L1. Hij was braaf met losrijden, maar eigenlijk tè braaf, hij voelde wat opgeblazen aan en dat rijdt niet zo prettig. De proef ging opzich wel netjes, kon het vrij goed afwerken, op wat kleine fouten na. Buiten het feit dat wijken en middengalop in de proef nog benedenmaats zijn naar mijn mening. We scoorden 195 punten en een 3e prijs (2e voor de selectie)
hier lijkt hij echt op de voorhand te lopen, doet hij ook nog een beetje, maar we gaan hier ook bergaf.
zijn hoofdje en lelijke knotten (had 's morgens snel moeten vlechten en hij had ze er weer half uitgehaald e.d.)
hier moest hij ff van mij terugschakelen, wat hij niet direct wilde
hand laten volgen
Als laatste startte ik Dexter in het Z1, hij was behoorlijk heet en echt niet zo'n beetje. Met losrijden flink laten galoperen. Daarna ging het wat beter, vooral met rond de ring rijden kwam hij super mooi. Het begin van de proef ging wel netjes, daarna kregen we helaas een grote storing in de uitgestrekte galop, die ons enorm veel punten kostte en daarna zat er teveel spanning in, waardoor we echt punten hebben laten liggen. Volgende x weer beter, dit was pas de 2e wedstrijd van ons.
Hier was hij nog wat heftig met losrijden, maar dat spreekt mijn handhouding niet goed natuurlijk
Heb helaas maar 2 foto's van in de proef, de rest was nog meer puin
Oké mijn grootste ergernissen op deze foto's:
-mijn handen leiden een eigen leven, ze spelen piano(wordt aan gewerkt) en ze mogen hoger/dichter bijelkaar.
- ik zoek (nog steeds) geld, in de proef kon dit niet zo snel, aangezien de ringen scheef waren moest ik wel kijken.
- de teugels zijn te lang, vooral bij V-Power, nou heb ik hier wel mijn redenen voor en langzaam zijn we dit thuis aan het verbeteren wat hij ook goed lijkt op te pakken, maar het ziet gewoonweg niet zo mooi uit.
- goed rechtop zitten, is ook nog altijd een kunst
Hebben we weer mooi wat om aan te werken de komende tijd, maar dat wisten we al en we gaan er ook weer voor. Op naar de volgende wedstrijden.