) besloten dat Billy vandaag 'straf' had. Oftewel dressuren in de bak, vrouwtje spoortjes om en even de afspraken herbevestigen (oftewel als het vrouwtje been geeft, betekend dat dat pony VOORUIT gaat en niet achteruit of bokken). Niet wetend wat hem te wachten stond, werd ik nog vrolijk hinnikend begroet en meneer liep al vrolijk sloffend richting uitgang van de manege. Om vervolgens tot zijn grote schrik erachter te komen dat 'ze' de prikkers omhad. Gelijk ging het tempo dubbel omhoog en liet hij even zien dat hij wel degelijk best mooi kan lopen. (pony in kwestie is 21 jaar oud, nooit echt dressuurmatig mee gereden en liever lui dan moe)

even kletsen.

hij kan het echt wel!

crea fotograaf.

pasje wijken op zijn Billy's, ach hij doet zijn best. Alleen waar gaat mijn binnenbeen toch naar toe?

nieuwe aanwinst van de manege.

mooie foto! Helemaal trots op het monster!

aanspringen in galop
(no comment)
hij kan het echt wel! Het kost hem alleen heel veel moeite (en mijn houding is even ondergeschikt, het kost mij ook heel veel moeite)

fijn beeld (alleen mijn rechterhand lijkt een eigen leven te leiden)

en de fotograaf moest even uitstappen. Moest, want hij durfde eigenlijk niet..... En stiekem vond ie het toch wel leuk!

hopen dat het de volgende keer beter gaat 
deze ziet er zo jong uit!