heb ik dit paard nog maar net

Eindigden we na dressuur op een gedeelde vierde plaats en werd door een foutloos springparcour de vierde plaats voor mij alleen

De cross ging eigenlijk super! Ze sprong alles zo gemakkelijk, tot we aan hindernis 12 kwamen
de buut, ze sprong er simpel op, maar toen stonden we stil, liep ze achteruit stond stil, weer vooruit en ze sprong, er werden twee weigeringen aangerekend en weg was de 4de plaats 
Ben toch nog steeds super tevreden over mijn miss en ik laat jullie nu de foto's zien

Eerst reed je in in de paddock, sprong je wat en toen ging je op de renbaan even rijden, kon je ook een sprongetje nemen (een vaste hindernis) en toen kon je starten:
Even stappen op de renbaan:
Even met vriendje bespreken

Nog het inspringen:
En op naar hindernis 1 (de eerste sprong daar moest ik het meest op rijden, ging ze ook nog niet vooruit en verstond ze waarschijnlijk niet dat de cross was gestart
maar na hindernis 1 was ze door! Ik mag trouwens iets meer boven mijn zadel blijven zitten)Hindernis 9 als ik mij niet vergis, was een makkelijk, ondertussen had ik al mijn twee engste hindernissen gesprongen die er stonden dus zat ik al op mijn gemak
En op naar hindernis 10
Hindernis 10
En een foto'tje van de fotograaf

Bedankt Helene_ voor de foto's!!
.
. 

Heel mooi en deftig gereden!