Op wedstrijd met Breeze (Welsh).

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Op wedstrijd met Breeze (Welsh).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 22:35

Nou ja, wedstrijd is wel een groot woord hoor. Haha!
De eerste onderlinge op de ponyclub.

Het is niet mijn eigen pony, ik rijd hem nu ongeveer een jaartje voor iemand anders. De dressuurproef zelf ging *niet zo goed*, veels te gespannen. Toch al een stuk beter dan de vorige keer. Lachen Maar ik krijg er in zo'n proefje nog niet goed uit wat erin zit. Met springen foutloos rondgereden. Daar waren we derde mee, ik wilde een mooi gecontroleerd parcourtje rijden, en dat ging prima. Ja Was supertrots op hem. Lachen

Toch liep hij met inrijden fijn, het was een zeer geslaagde dag. Lachen

Afbeelding

Ietsje duidelijker: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=DPD6UGDW

En ja, er valt nog een hoop aan te verbeteren. Knipoog Nog niet los in 't lijf, kont er nog niet onder. Maar een jaar geleden kon ik alleen in chronische contrastelling de bak door scheuren. Haha! Ik was dus onwijs trots dat hij er gewoon lekker ontspannen bij liep op het losrij-terrein.

Oh, en ik rijd geen wedsrijden: tweedehands te groot dekje, en chaps aan. Haha! En volgende keer toch maar een hengstevlecht, dat kan ik een stuk beter dan die fröbel knotjes.

Elanor

Re: Op wedstrijd met Breeze (Welsh).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 16:40

Al verbannen naar pagina 2. Haha! Niemand? Clown Of is ´t zo erg. Nagelbijten / Gniffelen

SamBal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 16:42

Haha dat vast niet.. Maar er is niet echt veel over die ene foto te zeggen. Het ziet er leuk uit hoor,, daar niet van Haha!..
Die foto in die link doet het trouwens niet..
(K)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 16:43

ziet er goed uit..Lachen
maar zijn jou duimen het hoogste punt??
want die liggen nu heel raar of ligt dat aan mij... Bloos

verder ziet het er op deze foto goed uit...:p

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:25

leuke pony, verder zo te zien goede combinatie jammer dat er niet meer foto's zijn maar die komen waarschijnlijk nog wel een andere keertje*wacht af* Haha!