Cleo en Maiko @ training (Z2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Cleo en Maiko @ training (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 16:15

Hey.
Gister hadden we wedstrijd, dus vandaag hebben we het rustig aan gedaan. De wedstrijd ging al een stuk beter dan de vorige en dit was mijn eerste buiten wedstrijd met hem ( in totaal tweede wedstrijd). In de eerste proef was het voor een schouder binnenwaarts bijna te sloom waardoor hij bijna in passage zat, maar dit gebeurde gelukkig niet, de vorige wedstrijd had ik er nog een stuk meer moeite mee om hem eruit te houden. Een wissel was voor de hulp maar daarna dacht ik nog aan een wissel omdat hij hem nog niet moest springen, toen sprong maiko en gelijk nog 1 achter aan, maar toen moest ik weer terug naar de andere galop dus zaten we om de pas Bloos( niet altijd handig dus een paard dat al alles kan) Met het opvangen vanuit de uitgestrekte galop had ik iets te veel been en wilde hij weer omspringen maar ik had hem nog net optijd terug. Tijdens de tweede proef werden we een beetje moe en was het wat minder spectaculair maar alles ging nog wel. Uiteindelijk was ik de eerste proef tweede met ongeveer 61% en de tweede proef was ik eerste met ongeveer 63%. Een leuke tweede wedstrijd dus Haha!

Hier de trainingsfoto's van vandaag. Ik rijd hem nog regelmatig met trens, dat is hij ook gewend van Joyce en het bevalt me prima Haha! (Helaas zijn het niet zoveel foto's geworden)

Oohja, de foto's zijn inderdaad bij DVB gemaakt (nee, dit is niet arrogant bedoelt maar is handiger voor mij omdat er anders veel reacties komen met de vraag: zijn de foto's bij dvb gemaakt? )

Afbeelding
Galop, beetje ver weg.

Afbeelding
Achterhand

Afbeelding
Closeup, zitten blijven Slapen

Afbeelding
En even staan. ( ja hij heeft vlekken op zijn hoofd Tong uitsteken )

Ik hoop dat er volgende keer meer foto's gemaakt worden.

Groetjes Cleo

Methodiek

Re: Cleo en Maiko @ training (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:19

Super mooi paard !
Leuk dat je wedstrijd zo goed is gegaan.
Wel jammer dat de foto's nogal wat raar zijn gemaakt
waar het paard er maar half op staat Tong uitsteken

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 16:21

xxjamiexx schreef:
Super mooi paard !
Leuk dat je wedstrijd zo goed is gegaan.
Wel jammer dat de foto's nogal wat raar zijn gemaakt
waar het paard er maar half op staat Tong uitsteken

Haha ja het duurde even voordat m'n moeder doorhad hoe dat apparaatje werkte Clown

Gupjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:26

Beetje slechte foto's om een goed commentaar op te kunnen geven, maar vind het een leuk dier, en een leuk kleurtje Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 16:29

Ja inderdaad, maar wilde iedereentoch een beetje up to date houden Haha! Zal de volgende keer wel weer iemand met het goede fototoestel aan het werk zetten Duivel

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:36

Goeie fotograaf had je! Haha!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 16:39

polly2 schreef:
Goeie fotograaf had je! Haha!

+ lastig fototoestel = Mijn foto's Clown

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:05

Cleo, HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar Knipoog
Dat gaat lastig worden met 2 halve foto's, 1 foto van een stilstaand paard en 1 foto op formaat "mug".
Ik kan eigenlijk niet anders dan hier een slotje op zetten omdat de foto's niet voldoen aan de richtlijnen voor HAW en rijtechnisch commentaar niet mogelijk is op basis van deze foto's.