Ben er heel blij mee, en weer dankzij mijn super Beauty springende oranje sloot fotograve
Bedankt wijffie

Mijn handen mogen nog wat meer meegeven, maar vind het een super mooie foto!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er heel blij mee, en weer dankzij mijn super Beauty springende oranje sloot fotograve
Bedankt wijffie

) 
Gupjes schreef:Da's aardig hoog, en inderdaad volgens mij van de verkeerde kant.
Wel een leuk bont paardje
Horsii_mine schreef:Gupjes schreef:Da's aardig hoog, en inderdaad volgens mij van de verkeerde kant.
Wel een leuk bont paardje
Aan de andere kant ligt ook een grondbalk dus het maakt niet uit
Neon schreef:Horsii_mine schreef:
Aan de andere kant ligt ook een grondbalk dus het maakt niet uit
En wat als hij land op de grondbalk en vervolgens gigantisch op zijn muil gaat?
Sily schreef:
zeker leuke pony
marcpollove schreef:Leuk joh
Hoe groot is die ?
Een ukkepukje dus

Shanna_W schreef:Leuke foto hoor!!
Prachtige pony!
Crossen is super hé
En trouwens, Neon, een paard land toch niet zoo kortbij, bij het gewoon springen leggen ze toch aan sommige hindernissen ook twee grondbalken zodat je van beide kanten kan komen.
Het geeft zo'n kick! Ik vind het alleen geen dicipline voor onverantwoordelijke mensen die niet weten wat hun paard kan
Maar echt het is top! Ik wil graag nog eens een oefencross rijden, maar weet niet of dat mogelijk is zonder officieel dressuur en of springen te zijn gestart?
Shanna_W schreef:Leuke foto hoor!!
Prachtige pony!
Crossen is super hé
En trouwens, Neon, een paard land toch niet zoo kortbij, bij het gewoon springen leggen ze toch aan sommige hindernissen ook twee grondbalken zodat je van beide kanten kan komen.