Dit is zonder startkaart ofzo...
Jaja vandaag was het zover, na een slechte nacht, en geen ontbijt kwam ik aan bij de paarden, woest lekker mooi gemaakt.
Ingereden, kreeg veel complimenten dat hij al mooi liep, dat maakte m'n zelfvertrouwen al wat vaster.
ik moest als 3de binnen. Na wat bak verkenning, liep Woest redelijk netjes. Het rijden ging volgens mij heel goed, hij liep wel een paar passen achterwaarts bij het stilstaan en terug vertrekken, maar dat is m'n eigen fout, ik wou hem aan de teugel, want ja loop je de hele weg mooi, en ga je stilstaa met een kamelen nek. Hij vocht (zoals verwacht) met me bij het overgaan van draf naar stap en van stap naar stop.
Toen ik klaar was, was ik zelf heel tevreden.
Toen zei de jury het volgende tegen me:
"Met dit paardje is in de toekomst veel te berijken, als je hem wat bijeenrijd van achter zodat hij van voor gaat verruimen ben je op goede weg, er zit veel potentie in, hij heeft heel mooie bewegingen"
natuurlijk zat ik toen op m'n roze wolk.
Toen ik buiten kwam kreeg ik een spontane huilbui van alles
Toen kwam iemand vragen hoe het geweest was ik natuurlijk alles snikkend van ontlating aan vertellen.
Ik had van veel gehoor dat het van hun slecht was en verschillende zeiden ook van dat ik heel goed gereden had ect ect...
Daarna prijs uitreiking...
Sja Sabrina Van Meegen met Woest 135 punten 7de plaats van 10 man
:shock:
Achja was te mooi om waar te zijn....Verscheidene oudere mensen keken ook van "raar? Verdiend die niet meer" maar ja...
Ik vond dat ik een goede proef neergezet had, zeker voor de 1ste keer, en we zien de volgende keer maar weer :wink:
DE FOTO's:
1. Inrijden

2. Mooi vierkant (jammer dat hij dit op de proef niet presteerde)

3. Piekeboe!

4.

5. Rijbaan in vrije stap verlaten: Belonen
(het was na de CMBA)! en ik krijg als opmerking : Geen teugelcontact

6. Hier kreeg ik m'n "goede hoop/opmerking ivm woest"

7. Woest zijn Prachtig hoofdje

8. Mijn uitleg tijdens m'n spontane Huilbui van blijdschap
ps: :wink: 
En een paar filmpjes van het inrijden, Hier zie je wanneer woest soms wil aanspringen in galop als ik met m'n zit wil duwen om hem wat te laten verruimen, maar ik heb besloten extra privé les te gaan nemen.
http://s139.photobucket.com/albums/q298 ... strijd.flv
op 1 mei wordt onze lieverd 4 jaar! jaja feest van de "arbeid"
Moet gevierd worden!!
)