Othello's eerste wedstrijd...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Othello's eerste wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 20:45

15 april is hij eindelijk voor het eerst op wedstrijd geweest. Het was meer een oefenwedstrijdje en niet erg verweg, dus was ideaal om hem eerst een beetje te laten wennen.
Ik was al op het ergste voorbereid, maar het viel heel goed mee, beter dan verwacht eigelijk. Eerst netjes gewassen en ingevlochten. Daarna de trailer op en daar gekomen op stal gezet. Heeft hij eerst ruim de tijd gehad om te socializen met alle andere paardjes, daar kwam de hengst in hem weer even boven Clown Met inrijden was hij wel een beetje gespannen (zie foto's want die zijn geloof ik vnl van het inrijden). Eigelijk kon hij nog veel beter, maar het was heet, erg heet en daar heeft hij jammergenoeg vaak wat last van. Maar in ieder geval geen geklier, geren of gespring. Even een kleine spanning wanneer hij doorhad dat hij weg moest van de andere paarden.
Oh ja ik had iets van een 67 procent en commentaar mooie zit (waar ik me overigens wel de hele proef aan gestoord heb aangezien ik zo slim was na jaren men laarzen aan te trekken die toch behoorlijk nipt passen en meestal niet eigelijk en ik had het gevoel helemaal geen gevoel in mn benen te hebben, waardoor mn benen korter leken en mn beugels te lang, conclusie volgende keer terug mn dunne chaps nemen)
Hier de foto's:
1/ Beetje (veel) spanning:
Afbeelding

2/Stappen:
Afbeelding

3/Deze vind ik mooi al mag hij iets meer gesloten zijn:
Afbeelding

4/Rechtboven drafje:
Afbeelding

Dus kortom geslaagde wedstrijd, al hoop ik dat ik hem de volgende wedstrijd echt als thuis zal kunnen rijden.

LisaxFalco

Re: Othello's eerste wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:49

Jullie zijn een goeie combinatie! Hij deed het echt goed Je hebt inderdaad een goede zit.
Ha ik ben de eerste Haha!

layla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:59

leuk dier:D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 21:18

@lisaxfalco: Bedankt! Het is idd wel een paard wat bij mij past denk ik. Ok ik heb ze liever wat kleiner maar zn karakter maakt het goed. Die zit betert nog elke dag.
@Layla_: Bedankt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:41

Ziet er goed uit! Ontspanning op wedstrijd wandeld vaak hand in hand met ervaring Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 21:44

pharagirlke schreef:
Ziet er goed uit! Ontspanning op wedstrijd wandeld vaak hand in hand met ervaring Knipoog

Idd dus ik ga er vanuit dat dit na een paar wedstrijden wel beter zal gaan. Als hij op de derde al een beetje presteert zal ik al tevreden zijn. Haha!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:04

Normaal dat de eerste keer wat gespannen is, maar ik vind het niet zo gespannen uitzien hoor! Doe zo voort Knipoog

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 06:00

Ziet er netjes uit hoor, jullie passen goed bij elkaar! Knipoog
zorg wel dat hij iets meer aan elkaar loopt, wat je bij een foto zelf ook wel zegt!
Hoe meer ervaring, hoe beter het gaat! Veel succes!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 12:34

yulan schreef:
Normaal dat de eerste keer wat gespannen is, maar ik vind het niet zo gespannen uitzien hoor! Doe zo voort Knipoog

Neen idd op de foto's niet maar ik voelde wel een heel verschil met wanneer ik thuis gewoon train. Dus er is wat werk aan.Maar ik heb er alle vertrouwen in. Haha!