Ik was al op het ergste voorbereid, maar het viel heel goed mee, beter dan verwacht eigelijk. Eerst netjes gewassen en ingevlochten. Daarna de trailer op en daar gekomen op stal gezet. Heeft hij eerst ruim de tijd gehad om te socializen met alle andere paardjes, daar kwam de hengst in hem weer even boven
Met inrijden was hij wel een beetje gespannen (zie foto's want die zijn geloof ik vnl van het inrijden). Eigelijk kon hij nog veel beter, maar het was heet, erg heet en daar heeft hij jammergenoeg vaak wat last van. Maar in ieder geval geen geklier, geren of gespring. Even een kleine spanning wanneer hij doorhad dat hij weg moest van de andere paarden. Oh ja ik had iets van een 67 procent en commentaar mooie zit (waar ik me overigens wel de hele proef aan gestoord heb aangezien ik zo slim was na jaren men laarzen aan te trekken die toch behoorlijk nipt passen en meestal niet eigelijk en ik had het gevoel helemaal geen gevoel in mn benen te hebben, waardoor mn benen korter leken en mn beugels te lang, conclusie volgende keer terug mn dunne chaps nemen)
Hier de foto's:
1/ Beetje (veel) spanning:
2/Stappen:
3/Deze vind ik mooi al mag hij iets meer gesloten zijn:
4/Rechtboven drafje:
Dus kortom geslaagde wedstrijd, al hoop ik dat ik hem de volgende wedstrijd echt als thuis zal kunnen rijden.