We komen een beetje uit een dipje, Exje is een heethoofdje en met deze temperaturen is hij wel te rijden

en tenslotte mijin hengstje als kinderpony;
Hij liep erg fijn vandaag. Beetje sterkmaken en de hengst uit hangen maar opzich luisterde hij wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(goedkoop ding
Word binnenkort vervangen)

) altijd veel over explo, en dit is de eerste keer dat ik m zie. mooi beestje
iloveyah87 schreef:mooi paardje zeg!!!!

maikeltje schreef:Phara dat ziet er goed uit![]()
Wat een mooierd is het, die ex van jou. En volgens mij kan ie lekker sjouwen
samantha21 schreef:Hee, wat een mooi diertje, ik hoorde (lees dus las) altijd veel over explo, en dit is de eerste keer dat ik m zie. mooi beestje
Zonder hem had ik Pretty ook nooit gehad!Tatt_x schreef:Ziet er weer goed uit Kath !
Die kleine van jou blijft maar doorgaan he
& het is en blijft een lekker ding natuurlijk !
Maar hij zal het wel beu geweest zijn. Misschien dat hij ook voelde dat het de laatste keer was en dat hij daar door overstuur was ofzo...
Maar hij is er wel een, en een hele knappe!

iiCk_angel schreef:Ziet er goed uit!
Shanna16 schreef:Fijn dat ie weer beetje handelbaar is hoor Kath!
Naar mijn idee loopt ie (wat Wildgirl zegt) wel meer op zijn voorhand dan normaal (ook meer dan toen ik bij je was, en toen liep ie ook al niet lekker), maar gezien de problemen die je noemt op msn kan ik daarin komen. Heeeel erg veel schakelen. En dan niet voor het netjes (dus aan de voorkant erbij houden) maar echt gas en rem. Komt best weer helemaal goed. Knap blijft ie toch wel
En joh, als ik een paard van 1.70 rondstuur, dan kan jij ook een van 1.53, jij bent zelfs nog groter! Je moet alleen heel erg wennen maar daar kan ik wederom over mee praten
En Ex als kinderpony... tja... no words

Wildgirl schreef:Mooi paard(je hihi)vind alleen wel dat hij een béétje teveel op zijn voorhand loopt....verder leuke combi
Maar het klopt wel en ik ga rustig aan beginnen met hem weer wat meer op die achterhand te rijden 
marcpollove schreef:leuk paardje jammer dat de fotos een beetje wazig zijn

none schreef:Miniatuur spanjaard!Maar hij is er wel een, en een hele knappe!
Je hebt hem lekker aan het lopen! En die foto met dat kleine jochie, lief hoor! Hij kijkt erbij of hij het allemaal wel prima vind!

Die kleintjes beperken je toch wat in je sturen 
__Fleeuurr schreef:jammer dat de foto's een beetje wazig zijn,ziet er verder super leuk uit!

Hij lijkt wat op zijn voorhand te vallen, maar dat kan ook een momentopname zijn.
De bokkers die Ex kennen weten heel goed dat hij normaal gesproken echt wel zijn achterhand er onder zet etc 

Met die andere twee doe ik het ook niet maar met Ex kan het wel. Onder het zadel is hij absoluut geen probleem. Zoals je ziet staat hij er heel relaxed bij
Anders had ik het ook niet gedaan 
Hij maakt zich ook ontzettend groot maar is eigenlijk een held op sokken hoor