Knappe hengst Explosion @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Knappe hengst Explosion @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 20:00

Ja het is alweer een tijd geleden dat ik wat heb laten horen van mijn miniatuur spanjaart Knipoog
We komen een beetje uit een dipje, Exje is een heethoofdje en met deze temperaturen is hij wel te rijden Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en tenslotte mijin hengstje als kinderpony;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij liep erg fijn vandaag. Beetje sterkmaken en de hengst uit hangen maar opzich luisterde hij wel Knipoog

Maritt

Re: Knappe hengst Explosion @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:02

Wauw wat een mooierd !
en het ziet er goed uit !

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:06

wow mooie foto's weer. Foto 6 is heel mooi. echt zo'n inkaderfoto. En Ex als kinderpony is weer een primeur!

love_supream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:08

alleen de foto's zijn een beetje onduidelijk dat is erg jammer

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:31

Ik vind jou helemaal niet te groot voor Ex
Je past er zelfs mooier op dan op Pret, vind ik dan he Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 21:20

hehe ik reed Ex ook graag, nog steeds, maar ja van de kempische moet ik over op een paard, en een paard is éigenlijk te groot voor mij, zelfs zo'n uk als Pret toont al erg groot voor mij omdat ik erg klein en slank ben. Nagelbijten / Gniffelen

love_supream; en ik was net zo trots dat ik mn camera zo had kunnen instellen dat er tenminste wat te zien was Nagelbijten / Gniffelen (goedkoop ding Knipoog Word binnenkort vervangen)

zitake; die vond ik ook erg mooi! Foto 2 heeft ook wel wat! Haha!

Maritt; dankje Haha!

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:00

Ziet er weer goed uit Kath !
Die kleine van jou blijft maar doorgaan he Lachen

& het is en blijft een lekker ding natuurlijk !
Kusje

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:09

Hee, wat een mooi diertje, ik hoorde (lees dus las Knipoog ) altijd veel over explo, en dit is de eerste keer dat ik m zie. mooi beestje Ja

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 01:11

Phara dat ziet er goed uit Ja
Wat een mooierd is het, die ex van jou. En volgens mij kan ie lekker sjouwen Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 02:29

mooi paardje zeg!!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 12:48

iloveyah87 schreef:
mooi paardje zeg!!!!

dankje Lachen

maikeltje schreef:
Phara dat ziet er goed uit Ja
Wat een mooierd is het, die ex van jou. En volgens mij kan ie lekker sjouwen Lachen

ja kan die zeker! Heel in het begin toen hij hier was hebben we daar een mooie foto van kunnen maken!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CJABDVWD

samantha21 schreef:
Hee, wat een mooi diertje, ik hoorde (lees dus las Knipoog ) altijd veel over explo, en dit is de eerste keer dat ik m zie. mooi beestje Ja

Het is dan ook mijn kleine, de pony waardoor het allemaal begonnen is Tong uitsteken Zonder hem had ik Pretty ook nooit gehad!

Tatt_x schreef:
Ziet er weer goed uit Kath !
Die kleine van jou blijft maar doorgaan he Lachen

& het is en blijft een lekker ding natuurlijk !
Kusje

Haha, jazeker! Al was hij bij zijn laatste wedstrijden niet echt braaf te noemen! Haha! Maar hij zal het wel beu geweest zijn. Misschien dat hij ook voelde dat het de laatste keer was en dat hij daar door overstuur was ofzo... Lachen

__Fleeuurr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:50

jammer dat de foto's een beetje wazig zijn,ziet er verder super leuk uit!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 13:04

Miniatuur spanjaard! Haha! Maar hij is er wel een, en een hele knappe!
Je hebt hem lekker aan het lopen! En die foto met dat kleine jochie, lief hoor! Hij kijkt erbij of hij het allemaal wel prima vind!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 13:05

leuk paardje jammer dat de fotos een beetje wazig zijn

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:21

Mooi paard(je hihi)vind alleen wel dat hij een béétje teveel op zijn voorhand loopt....verder leuke combi

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:53

Fijn dat ie weer beetje handelbaar is hoor Kath!
Naar mijn idee loopt ie (wat Wildgirl zegt) wel meer op zijn voorhand dan normaal (ook meer dan toen ik bij je was, en toen liep ie ook al niet lekker), maar gezien de problemen die je noemt op msn kan ik daarin komen. Heeeel erg veel schakelen. En dan niet voor het netjes (dus aan de voorkant erbij houden) maar echt gas en rem. Komt best weer helemaal goed. Knap blijft ie toch wel Haha!

En joh, als ik een paard van 1.70 rondstuur, dan kan jij ook een van 1.53, jij bent zelfs nog groter! Je moet alleen heel erg wennen maar daar kan ik wederom over mee praten Tong uitsteken

En Ex als kinderpony... tja... no words Lovers

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:56

Ziet er goed uit!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 18:14

iiCk_angel schreef:
Ziet er goed uit!

dankje

Shanna16 schreef:
Fijn dat ie weer beetje handelbaar is hoor Kath!
Naar mijn idee loopt ie (wat Wildgirl zegt) wel meer op zijn voorhand dan normaal (ook meer dan toen ik bij je was, en toen liep ie ook al niet lekker), maar gezien de problemen die je noemt op msn kan ik daarin komen. Heeeel erg veel schakelen. En dan niet voor het netjes (dus aan de voorkant erbij houden) maar echt gas en rem. Komt best weer helemaal goed. Knap blijft ie toch wel Haha!

En joh, als ik een paard van 1.70 rondstuur, dan kan jij ook een van 1.53, jij bent zelfs nog groter! Je moet alleen heel erg wennen maar daar kan ik wederom over mee praten Tong uitsteken

En Ex als kinderpony... tja... no words Lovers

Eerste deel is al op msn uitgelegd. Tong uitsteken

Je zou het niet verwachten. Maar Phara is beter als kinderpony dan Ex. Ex blijft zijn 'ruwe' vlotte zelf waar Phara veel voorzichtiger word als er een kind op hem komt Haha!

Wildgirl schreef:
Mooi paard(je hihi)vind alleen wel dat hij een béétje teveel op zijn voorhand loopt....verder leuke combi

Ik ben al lang blij dat hij terug loopt Haha! Maar het klopt wel en ik ga rustig aan beginnen met hem weer wat meer op die achterhand te rijden Knipoog

marcpollove schreef:
leuk paardje jammer dat de fotos een beetje wazig zijn

tja binnenkort een nieuwe camera, hopelijk eentje die wél mooie foto's maakt Knipoog

none schreef:
Miniatuur spanjaard! Haha! Maar hij is er wel een, en een hele knappe!
Je hebt hem lekker aan het lopen! En die foto met dat kleine jochie, lief hoor! Hij kijkt erbij of hij het allemaal wel prima vind!

Hahah hij heeft er echt wel wat van weg he? Haha!
Ja hij vind het wel prima maar hij word er niet voorzichtiger door oid, het is dat hij toch al vrij moe was daar anders had ik hem niet voor op genomen Die kleintjes beperken je toch wat in je sturen Knipoog

__Fleeuurr schreef:
jammer dat de foto's een beetje wazig zijn,ziet er verder super leuk uit!

thx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:06

Nou fijn dat het weer wat beter gaat Lachen
Succes nog met je knapperd !
Xx

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:15

Leuke pony, ziet er erg netjes uit! Lachen Hij lijkt wat op zijn voorhand te vallen, maar dat kan ook een momentopname zijn.
Veel succes verder! Haha!

vosfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:20

leuk paard, maar vind dat de achterhand er totaal niet onderzit en ben bang dat ik het ook onverstandig vind met een kind voorop...het blijven toch dieren, je weet maar nooit!
succes ermee

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 20:58

vosfreak; ken deze pony heel erg goed en weet heel goed wat ik met hem kan en wat niet. En met deze pony kan het zolang ik er bij ben. Overigens zijn we net door een moeilijke tijd heen gegaan en zat de achterhand er idd minder onder maar helemaal niet vind ik persoonlijk overdreven Knipoog De bokkers die Ex kennen weten heel goed dat hij normaal gesproken echt wel zijn achterhand er onder zet etc Lachen

OemmiejO; klopt, zelfde reden als hierboven. Ondertussen heb ik hem al weer iets meer opgepakt, hij werd ontzettend heet van het moment dat ik hem wat meer vroeg dan gewoon lopen zeg maar. Dan was hij echt niet meer te rijden. Dus ik heb het een flinke tijd heel rustig aan gedaan en me vooral geconcentreerd op het tempo en op het loslaten van het bit. De rest volgt uit zichzelf wel Knipoog

[gast1122] ja heerlijk! Gisteren heb ik hem echt weer kunnen op nemen zoals ik hem een tweetal maandjes geleden kon opnemen en daar liep hij gewoon heel fijn onder, dus we zijn er weer doorheen Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:33

nou hij mag er zeker wezen! ik heb ook een toekomstig minispanjaardje, zal hem deze foto's vast laten zien zodat hij weet hoe hij moet worden, hihi! mooi dier is het, zeker weten! en hij oogt inderdaad erg groot, mag ik vragen hoe groot jij bent, en hoe hoog hij is?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:57

Amai een mooi paardje zeg Lachen
Wel een beetje gevaarlijk met kindje voorop met de wetenschap dat het een hengst is, ik durf dit zelfs niet met het braafste paardje op stal. Maar wel knappe fototjes Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 19:01

lindake; geen merries in de buurt, hengst die doodmoe is en die het niet echt weet van zichzelf. Moeder die op een meter afstand stond om hem te grijpen indien nodig Knipoog Met die andere twee doe ik het ook niet maar met Ex kan het wel. Onder het zadel is hij absoluut geen probleem. Zoals je ziet staat hij er heel relaxed bij Haha! Anders had ik het ook niet gedaan Knipoog

merrieveulen; Explosion is (ruim gemeten) 1.28 en ik zal ergens tussen de 1.52 en de 1.56 zitten. Lachen Hij maakt zich ook ontzettend groot maar is eigenlijk een held op sokken hoor Clown