Grotendeels komt het idd. door mij dat hij "groen" lijkt
Want hij is niet degene die groen is maar IK! Ik ben sinds eind januarie bezig met de hengsten en heb het er soms nog flink lastig mee. Ik ga igg. proberen hem meer te rijden en m'n handen losser te laten. Dan komen er zeker de volgende keer heel andere foto's uit! MAAR, sommige zeggen dat hij constant zo loopt als aan het begin en dat ik hem zo weer in de stal heb gezet, maar de foto's staan op volgorde. In het begin zie je dat het echt waardeloos gaat, maar op de laatste draffoto loopt hij goed en zo ben ik geëindigt.
Ik was trouwens in het begin inderdaad een beetje angstig, omdat het toch andermans paard is en als er iets gebeurt ben ik de schuldige. Maar later zakte dat wel af
Ik heb trouwens geen les met Atlantic, omdat hij niet samen met andere paarden in de bak kan en ik met Wairan samen met een ander meisje priveles heb zodat de kosten lager worden en met twee paarden privelessen word ECHT te duur! Ik heb nu zo nu en dan priveles met Wairan en iedere maandag les met m'n eigen pony