Mijn linkerbeen houd ik volgens mij vrij netjes, en ik kan mijn hak ook wel redelijk goed uitdrukken, maar met rechts krijg ik het níet voor elkaar. Ik probeer mijn hak zo laag mogelijk te houden, en als ik het voor mijn gevoel heel overdreven doe is mijn voet nog steeds gewoon recht.
Heeft iemand enig idee hoe ik kan gaan oefenen om allebei mijn hakken netjes uit te drukken, en waardoor het zou kunnen komen? Mijn beugels zitten wel vaak wat scheef, omdat ik anders (als de beugels wel op gelijke hoogte zitten) het gevoel heb dat het minimaal 2 gaten verschilt van elkaar.

Terwijl het met mijn linkervoet meestal wel lukt. 
en het lukte me maar niet om mijn hakken goed uit te blijven drukken. na een bezoek aan een podotherapeut (voor iets heel anders overigens) vertelde deze me dat ik (in vergelijking met andere mensen) een beperkte beweging heb in mijn enkel, wat niks met kuitspierlengte te maken had. Ik kan simpelweg mijn hak niet uitdrukken met de hoek die ik maximaal kan maken. Ik zal het dus eeuwig moeten blijven doen met als maximaal haalbaar: een hele rechte voet in een stijgbeugel. Heb er mijn paard nog niet over horen klagen