Dit is Fouke ( Jasper x Teunis ) en ze is net 6 jaar oud. Ik ben een half jaar geleden begonnen met haar in te rijden, en dat heb ik heel lang maar 1 keer in de week gedaan om het rustig aan te doen, aan het begin van dit jaar ben ik haar wat vaker gaan rijden ( zo'n 2 - 3 keer in de week ), ze leert snel en begint erg goed te lopen. Ze gaat al steeds sneller ontspannen en krijgt steeds wat meer balans. Het zal nog wel even duren voor ze die balans heeft gevonden maa rik merk wel dat het elke keer weer een beetje vooruit gaat. Op 5 mei is ze uitgerekend en krijgt ze haar eerste veulen, ik doe het dus ook rustig aan met haar en ben aan het afbouwen voor het veulen.
Hier komen de foto's.
de eerste foto's zijn van zaterdag 14 april.
Een creatieve foto
Wegstappen na het halthouden, ik moet naar voren kijken.
Even een foto tussendoor.
Beetje onduidelijk maar toch wel leuk, en ik moet naar voor kijken.
Geeft een fijn beeld alleen moet ik weer naar voor kijken en rechtop gaan zitten.
Hier komen de foto's van afgelopen zaterdag 21 april:
Eemelie met Douke en ik met Fouke.
Ik mag nog wat rechterop gaan zitten maar verder wel een fijn beeld.
Dit vin ik persoonlijk de mooiste alleen moet ik wel weer naar voren kijken.
Geeft een fijn beeld alleen mag ik weer naar voren kijken en dan zit ik ook gelijk wat rechter.
Geeft ook een fijn beeld alleen mag ik weer vooruit kijken en dan zit ik ook gelijk wat rechter.
En weer klaar ( ik heb al uitgestapt hoor)
En nog 1 van haar mooie hoofdje.
Dit was het dan weer, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Commentaar is welkom maar hou het wel netjes aub.
Mijn commentaar is dat ik naar voren moet kijken en ook recht moet gaan zitten.
Groetjes margo
heel fijn beeld.. alleen wat rechter op zitten en naar voren kijken,, maar dat gaf je zelf ook al aan