Hallo, hier even wat foto's van de spring wedstrijd van gisteren. Ik rijd gewoon 1 keer in de week op een manege en dit is dus ook een manege paard. Ik rijd eigenlijk elke week op dit paard en ik ben helemaal blij met hem ondanks dat ie wel eens nogal lomp kan zijn. Helaas lag de eerste balk er af maar ondanks dat zijn we nog 4e geworden! Dat was alweer een stuk beter dan de vorige keer want toen werden we gediskwalificeerd wgens verkeerd parcour (hij denderde door een hindernis heen waar hij niet overheen moest;)) En obi liep nog 1 keer meer mee met de wedstrijd en toen heeft hij 2 keer geweigerd dus het kan slechter.
valt niet heel veel te zien op deze foto maar t zijn er niet zo veel omdat de fotograaf het fototoestel niet helemaal snapte
Dit vind ik wel een erg geslaagde foto
Deze is ook wel leuk maar lijkt erg op de vorige alleen wel een andere hindernis
Hier valt helaas ook niet zo heel veel te zien maar wel zijn mooie roze setje! En het mooie was nog ook dat er later ook een wat oudere man mee moest rijden
Heel erg opgelucht dat ik heelhuids naar de overkant gekomen was. Met inspringen lag ik er namelijk bijna naast zat zelfs op zijn nek en hij bleef maar rennen maar ik zou niet weten hoe maar ik kwam terug in t zadel dus ik bleef zitten o wat was ik blij (hij best hoog namelijk dus dan val je hard )