Tjalko @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vonnie

Tjalko @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 10:35

Gisteren foto's gemaakt zaterdag hadden we les gehad en deed hij het super gisteren hadden we het samen heel warm.Haha!
Hier Tjalko op de diagonaal
Afbeelding
Lekker in het zonnetje Clown
Afbeelding
In galop jammer dat hij zo wazig is
Afbeelding
Afbeelding
Dit waren ze dan!

Suusel19

Re: Tjalko @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:39

Leuke foto's!
En een mooi paardje
Ik vind alleen dat hij er nog net iets doorheen mag.
Veel druk met je been en deze aan de voorkant opvangen, werk van achter naar voren. Let er wel op dat je je hakken goed uitdrukt! Succes

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:52

Mijn lieve ex-man aan de arbeid... Super om hem aan het werk te zien! Hij ziet er prima uit en dat neusje komt vanzelf wel weer naar beneden. Dat lijkt altijd zo makkelijk met zo'n lange hals, maar ook Tjal heeft zo zijn moeilijke punten. Die galopfoto gaat al lijken op die galopfoto's van mij die je zo gaaf vindt, hè OK dan! ? Super hoor!
AfbeeldingAfbeeldingIk heb zelden een Fries gezien die zo makkelijk en gedragen kan galopperen. Welke dag moet ik in mijn agenda reserveren voor je eerste wedstrijd?
Haha!

Heb je nu trouwens een goed passend en fijn zittend zadel voor hem gevonden?

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 11:03

Ja gelukkig wel het Drunens ruiterhuis was gekomen en we zijn uitgekomen op een passier heel lekker zadel Tong uitsteken Dat geforceerd weglopen wat hij bij jou nog deed eerste 10 passen doet hij niet meer met dit zadel. (de eerste week wel hoor maar toen had ik ook kontpijn van het zadel) dus dat is goed he!
Tjalko loopt heel fijn aan de teugel maar inderdaad dat laatste stukje, ik had eigenlijk zaterdag tijdens de les iemand moeten laten knippen toen was hij er achter beter en activer bij gisteren had ik ook niet zo'n zin om te rijden tsja! Hoop dat het een goed excuus is Knipoog Je weet hij doet altijd zijn uiterste best maar gisteren met dat warme weer in die zware bak en een buik vol gras zag hij het volgens mij ook niet meer zo zitten Haha! Volgende keer beter Cool

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 11:09

P.s wedstrijd kaart is aangevraagd maar ze lopen geloof ik achter bij de KNHS dus ik zie wel maar laat je zeker wat weten!

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 12:37

Niet meer reacties?

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:41

Ik vind het een fijn beeld geven!

Een fries loopt vanzelf vaak te diep/kort en hoog. Ik zie dit veel liever!

Natuurlijk mag hij er wel iets doorheen..maar ik vind dit echt niet storend, gewoon langzaam wat meer doorbuigen.
Maar dat komt vast wel goed! Haha!

heralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 07:59

He wat leuk dat het zo goed gaat met Tjalko. Hij ziet er super uit, met zijn weidebuikje als ik het mag zeggen, gniffel.
Je zit er mooi op hoor!. Echt een partner, he, zo'n leuk en attent paard! Veel plezier met hem!
Groetjes van een vriendin van Mrijn (en af en toe fotograaf: die foto van Eva@Tjalko)

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 21:30

Hey weer een bekende van Tjalko Haha! wat je ziet op de foto is geen weidebuikje maar dat was een zwelling aan zijn operatiewond helaas, de DA heeft er naar gekeken en gelukkig was het niet warm het is sinds afgelopen donderdag weg dus nu ziet hij er weer strak uit maar ik had het wel even benauwd natuurlijk. Het was door de warmte en heeeel veel muggenbulten onder zijn buik (in het bos was hij lek gestoken) een reactie Tong uitsteken je snapt dat ik met het warme weer niet meer in het bos ben geweest Knipoog.
En inderdaad een heel fijn en attent paard maar dat weet je wel een echte knuffel ook Lovers