eerste knhs met nirvana (merens)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

eerste knhs met nirvana (merens)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 08:42

gisteren had ik mijn eerste knhs met nirvana een verzorgpony waar ik al bijna 2 jaar op rij.

het was gewoon in de B hoor want ook voor mij was het de eerste keer in mijn leven dat ik dit deed. super zenuwachtig natuurlijk en dat kon je tijdens het rijden wel merken. dus nu weet ik hoe ik dit de volgende keer moet voorkomen.

des ondanks hadden we 186 in de eerste proef en 180 in de tweede proef een 1e en 2e plaats en 2 WP Haha!

omdat ik echt geeeeeen idee nog heb hoe je foto's moet plaatsen zet ik een link neer waar je de foto's op kunt bekijken, ze staan rechts boven in.

dus als je hier toch bent kijk eventjes op die link en laat comentaar achter. niet te grof want het was de eerste keer en hij liep iets minder lekker als tijdens het trainen, en het is geen dresuurpaardje met lange dunne benen, maar een dresuurpaardje met stevige beentjes

http://picasaweb.google.nl/daphnekorting/

Niessie

Re: eerste knhs met nirvana (merens)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:14

Ah leuk joh, reed je tussen de paarden of pony's en hoe was de concurrentie ? Knipoog De foto's zijn van wat veraf, maar ziet er goed uit Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:27

wat leuk, wat het een officiele wedstrijd?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 09:56

ik reed tussen de pony's want ik ben nog 17 hehe
en ja het was een officiele wedstrijd dus ik was extra trots ook omdat het mijn eerste keer was

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:57

Aangezien je je foto's in een link naar een pagina plaatst en niet rechtstreeks hier, plaats ik een slotje.