Marijke schreef:Hey Tan,
Dat ziet er lekker uit hoor. Huppie doet het goed onder het zadel. Lekker ontspannen neusje er uit! Prima voor deze leeftijd.
Ik vind trouwens dat je nu gaat zien dat ze aan het veranderen is ze krijgt al wat meer een volwassen uitstraling en gaat wat uitzwaren.
Hoe zit het eigenlijk met de "veulen-plannen"...??
Blij dat het zadel past, zolang het kan lekker plezier van hebben zou ik zeggen en mooi meegenomen dat je minder last van je rug hebt. Ook in mijn voordeel wordt het weer een keer gebruikt en gepoetst en blijft het een beetje soepel.
Tot gauw!
Marijke
De veulenplannen zijn uitgesteld, het heeft allemaal heel veel voordelen, maar ook nadelen. Ik zou zo'n veulentje dan weer moeten verkopen en daar ben ik nou eenmaal niet zo goed in. Als je wilt fokken moet je dat goed doen. Dat zou betekenen dat ze ook naar de keuring moet, en om eerlijk te zijn heb ik daar niet veel zin in. Dat is op dit moment teveel gedoe
Ze mag straks nog lekker een jaartje nakleuteren op de wei, zonder drachtig te zijn. Ze wordt nu al lekker volwassen, maar dan kan ze nog verder 'paard' worden
Alleen maar goed voor haar, wordt ze vast een grote meid van!
@Antoontje, 2004 was idd een goed jaar!! Z'tjes zijn leuk