foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KwpnLovea

foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:03

hallo
ik ben merlijn en dit is mijn paardje lissa.
Afbeelding
even gekkebekken trekken natuurlijk
Afbeelding
effe opzadelen
Afbeelding
effe hoofdstel in (ik heb er zoon in )
Afbeelding
hee waar in mer nou gebleven
Afbeelding
oow daar is ze hahaha
Afbeelding
zoo daar gaan we jippie uuuhen
Afbeelding
zzo effe niet luisteren maar jaa toch maar effe aan de teugel
Afbeelding
even draf ook niet echt lekker maar ja
Afbeelding
even een volte
Afbeelding
Afbeelding
even vliegen (vind lis leuk met de kop omhoog ik niet grr)

fot`s vervolgen
Afbeelding
bedankt voor het kijken
laat je menig achter
kus merlijn likkies van lissa

Anoniem

Re: foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:05

ziet er leuk uit allen je zadel mag wel iets naar achter

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:07

Je had een pestdag staat ik je titel, dus ik zal soepel zijn Tong uitsteken

Het ziet er al wel leuk uit! Het kan nog wel beter, en er zijn nog verbeterpunten, maar die weet je denk ik zelf ook wel, dus heeft het weinig zin om die 100 keer te herhalen.
Een tip: op de foto's lijkt het of je hem wel iets rechter kan houden, dus meer de buitenteugel erbij, miss gaat hij/zij dan ook makkelijker naar beneden!

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:40

Anoniem schreef:
ziet er leuk uit allen je zadel mag wel iets naar achter

ja maar dat is het dekje het zadel is mechien naar voren geschoven maar het dekje zat wat vernaar voren ja

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:43

sharonalover schreef:
Je had een pestdag staat ik je titel, dus ik zal soepel zijn Tong uitsteken

Het ziet er al wel leuk uit! Het kan nog wel beter, en er zijn nog verbeterpunten, maar die weet je denk ik zelf ook wel, dus heeft het weinig zin om die 100 keer te herhalen.
Een tip: op de foto's lijkt het of je hem wel iets rechter kan houden, dus meer de buitenteugel erbij, miss gaat hij/zij dan ook makkelijker naar beneden!

het probleem is ze hed spierpijn van een week geleden en zij hed een pest humeur dus ze pakte het bit steeds vast en ik weet heel goed waqt ik dan moet doen maar ja als zij een pest bij heeft kan je daar niks aan veranderen dus ja dan gaat het niet zo makelijk he maar jij heb vans ook weel eenslechte dag toch nou zoon dag was dit ook dus

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:48

Je zadel ligt wel heel erg ver naar voor, als je paard een keer z`n hoofd naar beneden doet lig je er volgens mij met zadel en al af!! Verder leuk dier, lekker stevig en tja.. iedereen heeft wel eens z`n dag niet. Plaats nog een keer foto`s als je dag wat beter is!

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:57

hee het lijkt wel alsof ik nieks goed doe hallo ik heb net asl gezegt dat het zadel mechiwn wwn bwwtjw vwrschoven was sorrie hoor maar ik ga geen 2 mintuten kijken of dat zadel wel helemaal goed licht en henrike je doet net als

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:59

of jij of jullie nooit een keer een dag hebben waar het niet zo goed gaat en lis is een beetje stevig jaa omdat ik een tijd niet kon rijden en waarom ik pesee vanaadg de foto`s werden gemaakt moet je mij niet vragen

Mandy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:00

hoezo doet zij net als of??

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:00

Je hoeft ook zo niet te reageren, zulke reacties kun je verwachten, pest dag of niet. Plaats ze dan niet..

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:03

KwpnLovea schreef:
of jij of jullie nooit een keer een dag hebben waar het niet zo goed gaat en lis is een beetje stevig jaa omdat ik een tijd niet kon rijden en waarom ik pesee vanaadg de foto`s werden gemaakt moet je mij niet vragen

Je HOEFT de foto's natuurlijk niet te plaatsen, als je geen commentaar wilt hebben. Volgens mij ben jij degene met een pestdag... Ik zal je dan ook geen verder commentaar geven.

Verder is het de bedoeling gewoon nederlands te typen. Dat is in ieder geval een stuk beter leesbaar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:04

Euhm misschien zou je even kunnen letten op je taalfouten Knipoog

Je paard valt vanzelf wel weer af, als je m weer meer gaat rijden hoor, daar zou ik me niet zo druk om maken Lachen Ik vind het een leuk beestje, mooi koppie heeft ie!
Misschien zou je haar kunnen proberen iets lager en ronder te rijden.

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:06

je vroeg om mensen hun mening en tips toch??
dan moet je er wel open voor staan en niet zo boos reageren..
ze proberen je te helpen zodat het rijden misschien wat beter gaat..

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 23:43

Ehm, oke.... Mijn bericht was geen aanval op jouw rijden, enkel een opmerking over je zadel dat ECHT te ver naar voren ligt (iets wat ik dus WEL heel erg belangrijk vind). Verder zeg ik er express nog bij dat IEDEREEN zijn dag weleens niet heeft en het was een TIP om een keer foto`s te plaatsen als je je dag wel hebt zodat je vooral LEUK commentaar gaat krijgen op je foto`s!!

Verder vind ik je reactie naar mij belachelijk, maar dat zal ook deels met je leeftijd te maken hebben...zo ook je niet te lezen berichten hier.

Mij zie je hier iig niet meer terug, ik zou zeggen veel plezier nog met je paardje. Doei, doei

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 02:21

KwpnLovea schreef:
het probleem is ze hed spierpijn van een week geleden en zij hed een pest humeur dus ze pakte het bit steeds vast en ik weet heel goed waqt ik dan moet doen maar ja als zij een pest bij heeft kan je daar niks aan veranderen dus ja dan gaat het niet zo makelijk he maar jij heb vans ook weel eenslechte dag toch nou zoon dag was dit ook dus

leuk paardje, en jammer dat ze een pest bui had, maar spierpijn van een week geleden kan niet.
denk dat zoals hier boven al geschreven is er wat andere dingen mee spelen, ik zal er verder niet op ingaan want ik zag ook dat je de reacties van andere niet zo leuk vond. Ach gut

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 05:12

Je kan je ook aanstellen zeg. De mensen geven hier heel vriendelijk wat tips, ze houden er zelfs rekening mee dat het geen goede dag was en dan doe jij zo. Wat wou je dan horen?

'Goh, jij en je paard zijn de nieuwe Anky en Salinero?'

Ik stel voor dat je eerst wat volwassener wordt voordat je weer foto's plaatst.

Ontopic; Ik ga mee met de rest.

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 14:23

VivaLaVida schreef:
Euhm misschien zou je even kunnen letten op je taalfouten Knipoog

Je paard valt vanzelf wel weer af, als je m weer meer gaat rijden hoor, daar zou ik me niet zo druk om maken Lachen Ik vind het een leuk beestje, mooi koppie heeft ie!
Misschien zou je haar kunnen proberen iets lager en ronder te rijden.

bedankt jij geet inievan een keer een leuk komplimet en ik ben super dislextis dus sorry en ja ze is een beetje vet ja maar ze heeft vbest lang steel gestaan dus en ik mag haar niet laag rijden want ze rijd normaal heel erg laag maar ja ze heeft een slechte dag vandaag

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 14:25

Squit schreef:

ja maar menig en tips is voor mij bijvoolbeeld leuk paardje mechien een beetje vet maar ja dat gaat er wel weer een keer af veel sucses

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:26

Ik vind het er niet echt ontspannen uitzien, en iedereen heeft wel eens een pestdag.
Voor de rest vind ik het raar dat je zegt dat je paard spierpijn had, maar je gaat geen twee minuten kijken hoe je zadel ligt? Er ooit al aan gedacht dat het door het ZADEL zou kunnen komen?
Laatst bijgewerkt door whisperramse op 24-04-07 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:27

KwpnLovea schreef:
Squit schreef:

ja maar menig en tips is voor mij bijvoolbeeld leuk paardje mechien een beetje vet maar ja dat gaat er wel weer een keer af veel sucses

Dat noem ik een compliment, geen tip Nagelbijten / Gniffelen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:31

Als je bang bent voor commentaar moet je geen foto's plaatsen Knipoog
Ik vind het rijden er niet echt ontspannen uit zien. Let op je hakken, probeer een knikje in je ellebogen te houden en op sommige foto's val je naar voren. Je zadel ligt ook te ver naar voren, die hoort achter de schouder te liggen inplaats van erop. Dit commentaar is possitief bedoeld en niet aanvallend!
Bovendien een paard dat van een week geleden nog spierpijn heeft Nors opkijken

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:40

Ik snap best dat je een pestdag hebt, dat hebben we allemaal wel eens! En dat je dan geen moeilijke dingen gaat vragen aan je paard oké, begrijp ik best. En dat je niet het uiterste van haar vergt, oké. Is misschien zelfs béter op een pestdag!

Maar dat je niet twee minuten de tijd neemt om te kijken of je zadel goed ligt?!?!?! Daar snap ik helemaal niets van!! Het is ALTIJD belangrijk dat je zadel goed ligt. Voor de gezondheid van je paard! Je wilt toch op de goede plek van haar rug zitten zonder het teveel of onjuist te belasten??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel langer doe dan twee minuten om het zadel goed te leggen en alles te controleren Sigaar

Tip: neem daar rustig en uitgebreid de tijd voor! En dat je daarna niet echt hard aan het werk gaat omdat jullie niet in de goede bui zijn: das écht niet zo erg!!

Enneh... niet meteen zo fel naar de andere bokkers joh... als je niet tegen kritiek kan, dan is het misschien verstandiger geen mening op een druk bezocht forum te vragen... Knipoog

Verder: ik vind je paardje niet te dik hoor. Ik vind haar lekker stevig!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:44

ten eerste, bij elke zin bij een foto staat effe en pas daarna even (erg irri). Plus heb jij ooit met aanhalingstekens of hoofdletters leren schrijven Verward . Eeen typfout maakt iedereen, maar dit leest echt te k*t. Zo en verder heb ik eerlijk gezegd weinig commentaar op je foto's. Normaal zou ik dan ook niet reageren, maar ik moest het even kwijt dat je schrijfgebruik me nogal irriteerde.

edit: lees nu net dat je dyslectisch bent, maar dan nog steel = stil dt noem ik geen dyslectischheid, maar niet rustig de tijd nemen om iets te typen. Even verder zie ik een zie met allemaal w wat e mnoet zijn. Sorry hoor, maar als je dat terugleest doe je dat toch even veranderen. We hebben niet voor niets een edit knop.
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 24-04-07 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

flower54

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:46

eeeyy
wt een leuk paardje Knipoog
ziet er echt netjes uit, mooie houding Knipoog

groetjes my

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:12

Wil je voortaan punten en hoofdsletters gebruiken? Gaaaap

Ik vind het er voor een pestdag nog redelijk uitzien Lachen