Lester, mijn verzorghobbeltje, staat sinds een maandje op dezelfde stal waar Amon (van Amon_)staat, en dat kwam mij dus heel goed uit, hihi! Brenda heeft me al een paar keer met Lester geholpen met Parelli, en had ook al eens 'gegrondwerkt' (raar woord
) met Amon, en donderdag dus voor het eerst erop
Heb echt genoten van hem! Amon is gewoon echt ontzettend gaaf! Heel makkelijk stuurbaar, goed aan de hulpen (die wat anders zijn dan op een "normal" manier rijden, trouwens.), en ben helemaal weg van hoe ie eruit ziet. Lekkere korte, brede nek, vind ik wel leuk!
Zelf moet ik nog heel veel leren, ben het zadel én het paard niet gewend, en ondanks dat ik Lester ook wel met touwhalster reed, moet ik nog heel erg wennen aan de rijstijl. Ben eigenlijk voornamelijk een dressuurzadel en dressuurhulpen gewend, en dan een western-boomloos zadel, ineens veel meer met fases bezig zijn (en zéker mijn zit
), en nouja, het is gewoon allemaal weer even anders! Zoals ik al zei, mijn zit is niet om over naar huis te schrijven, haha! Omdat mijn beugels wat kort zaten heb ik een enorme stoelzit, holle rug trek ik altijd wel, en heb echte dressuurhandjes op sommige foto's!
Maargoed, genoeg gekletst, hier de foto's van Amonneke en mij!

Heb ook wat mindere foto's erbij geplaatst, zoals de laatste, kan iedereen even mooi zien hoe het écht ging, en niet alleen de mooie ontspannen stukjes.
Tips, commentaar, kritiek en alles mag natúúrlijk!

Met Lester (zie profiel&avatar