Ik heb 1.5 maand geleden mijn startkaart aangevraagt en hopelijk krijg ik deze in de loop van de week binnen..
Vanochtend hadden we dressuur ( B )
En rond half 12 moesten we springen en later nog een parcour op tijd. Ook B.
Dressuur ging opzich wel goed, alleen was ze in het begin niet echt aan het opletten en zag van alles en nogwat..
We hadden eigenlijk nog nooit op bordjes gereden ( en ik ook niet geoefend..
domme ik
) dus dat ging een beetje moeizaam, maar verder ging het beter als dat ik verwacht had
.Bij de prijsuitrijking bleek dat we 2e waren met 189 punten! dat viel heel erg mee
Ik wou iig beter rijden als 177 de vorige keer.Springen ging wat minder.. ik zit niet op springles en met 'gewoon les' springen we nooit hoger dan 60 cm ofzo.
Thuis hebben we niet genoeg materiaal om een heel parcoursje te springen, dus zo goed hebben we niet kunnen oefenen maarja. In het eerste parcour hadden we 1 balk en 1 weigering ( hele enge hoge groen-met-gele oxer
)en ik was vergeten te groeten, ben voor de bel gestart en ben vergeten door de finish te rijden maar verder ging alles goed...
Het 2e parcour ging nog slechter.. Bij de 2e hindernis al uitgebeld vanwege 3 weigeringen.. maar ik moest en zou het parcour afmaken en dat heb ik ook gedaan
Met nog 3 weigeringen erbij. Ze haalt de hindernissen ruim maar dat heeft ze geloof ik zelf niet door..
ze vind het allemaal nogal eng enzo. Nou ja genoeg gezeur de fotos:
( mijn vader heeft foto's gemaak en dat is nou niet bepaald een goede fotograaf.. er is dan ook maar 1 springfoto echt gelukt
en die is schuin van achteren en heel verweg maargoed
)[1] Nog wat tips van de eigenaar

[2] Hier ging ze een beetje snel.. maar wel goed die achter hand erbij!

[3]

[4] Nog evenmet baby teun

[5]

[6]

[7] Tenen naar binnen

[8] Middenstap

Dan nu het springen
[9] Goed moment, pap!

[10]

[11] nu nog leren inzoomen..

[12] Dan bewerk ik hem zelf wel

Dat waren ze.
Mijn commentaar:
- achterhand eronder krijgen
- tenen naar binnen
- handen hoger
- teugels korter ( ik laat ze heel erg glippen.. zijn we thuis hard aan het werken
)Laat je een lief berichtje achter?
Simone