Hij is 14 jaar, 1.80m groot en een aantal jaren niet meer uitgebracht op wedstrijden. We hebben hem voor mijn moeder gekocht maar het lijkt ook een heel leuk paard voor mij en mijn zusje. Dus ik ben hem nu aan het trainen en hoop dat ik er van de zomer mee kan starten, we moeten alleen wel gelijk M2 of Z1 starten.
Dit zijn fotos van de 2e en 3e keer dat ik op hem rijd (daarom ook geen fotos van oefeningen). Zit zelf af en toe wel wat te veel naar voren maar dat is nu al verbeterd, moest nog erg aan hem wennen.

Dit was de eerste dag dat we hem hadden, had even in de binnenbak gereden omdat het nogal rot weer was.

1e keer thuis

En dan ook nog mijn 5 jarige ruin Virtus, Royal Dance X Damiro. Virtus is vorig jaar Mei gecastreerd en sindsdien is hij ziek geweest. We konden nooit vinden wat het was, van alles geprobeerd enzo. Eind januarie bleek dat hij een bacterie in zijn hoofd had wat ook al in zijn ruggemerg zat. Allemaal medicijnen gehad en nu gaat het de goede kant op
Dit is al van een 3 weken geleden, dat ie weer voor de 3ex een zadeltje op had (sinds december) en daarna heb ik er nog even opgezeten (maar daar geen fotos van).

Groetjes Afke