ik zit al een poosje met een aantal rijtechnische problemen... ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
1. ze is wat moeilijk rond te rijden .. bij sommige instucteurs moet ik dan de teugels kort en veel druk gebruiken uit eindelijk loopt ze dan wel rond , maar als ik dan na het rijden met me hand over haar rug ga dan is die echt supper gevoelig
en als ik haar met langere teugel rijd dan buigt ze wel iets maar niet genoeg....
maar dan heeft ze na het rijden geen last van de rug. 2. De galop was in het begin heel druk maar als ik de teugels wat langer houd doet ze dat redelijk rustig alleen heb ik het probleem in de galop, dat ik haar niet op de hoefslag kan krijgen op de linker hand en op de rechterhand wel... ze gallopeerd dan alleen maar voltes en krijg haar niet naar buiten , en als ik mijn kuit gebruik reageert ze daar altijd heel fel op.. dus dan probeer ik haar naar buiten te drukken en gaat ze steeds sneller en sneller.
vanmiddag heb ik les van jan willem van voren een clinic mischien dat hij me wat kan helpen ..
ik hoop dat jullie tips hebben b.v.d