7jarige merrie (v. Farrington) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YentlKG

7jarige merrie (v. Farrington) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 21:45

Vandaag bij een vriendin foto's gemaakt. Ze zijn net pas weer een volle week aan de slag door een schouderblessure wat 2 maanden rust heeft opgeleverd Ach gut .
Het commentaar wat wordt gegeven, geef ik weer door aan mn vriendin, zij zit dus niet op bokt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fotos staan niet op goede volgorde. Aub opbouwend commentaar voor deze combi.

Tarn

Re: 7jarige merrie (v. Farrington) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 21:49

Rechterop zitten.
Benen naar achteren.
Handen rechtop, ze heeft daar nu 'piano'-handen.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 23:50

Bovenlichaam iets oprichten met daarbij schouders wat naar achteren (maar misschien dat het wat gevoelig is nog door die schouderblessure) en je blik wat naar voren richten ( vind ik ook altijd moeilijk Lachen ). probeer je been een tikje naar achter te leggen en teen stukje naar binnen te draaien. zorg dat je handen mooi rechtop blijven in verband met de lijn naar het bit.

Probeer daarbij het paard mooi recht te rijden en daarbij mooi lang laag want hij drukt af entoe de rug weg.. En dat is ook goed omdat hij een tikje een onderhals heeft.

Maar foto's zijn moment opnames dus ik zeg het nu alleen vanaf hoe ik die foto's zie Lachen

Je doet het verder netjes hoor voor 2+ maanden niet hebben kunnen rijden.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 08:13

Timooo Lovers
Fijn dat je weer kunt rijden Esmee! Ik vind 'm in zn aanleuning alleen niet zo fijn en ik denk dat het door jouw hand komt. Het lijkt alsof je je hand neerzet, en daar ook houd. Natuurlijk moet je hand stil maar hij moet wel meegaan in de beweging, en dat lijkt vanaf de foto's niet zo. Probeer je teugels iets korter te nemen, je hand wat verder naar voren en een rechte lijn maken van bit-elleboog-schouder. Ik denk dat Timo dan veel fijner in de aanleuning komt! Verder idd rechtop zitten én je been eraan houden, hoe snel ze ook is na 2 maanden rustig doen Haha!
Verder ziet het er voor die 1e week goed uit Haha!

Liveyourlife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:42

Wat leuk nog een Farrington tegen te komen. Haha!
Wat is de vader van de moeder?

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:44

Commentaar is al gegeven (eigenlijk dus: op je kont zitten Knipoog ), en verder wens ik jouw vriendin veel succes!

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:46

Leuk paard!
Handen lager en teugels wat strakker Lachen
Verder ziet het er wel goed uit

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:50

Probeer je paard wat meer over de rug te rijden, nu drukt hij bijna op alle foto's zijn rug weg. En probeer je handen wat meer voor je lichaam te houden. Stel hem iets nageeflijker door de kaak en rijdt hem even wat ronder, dat hij zijn rug wat meer gaat loslaten. Verder een leuk dier, succes ermee! Lachen

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:32

Nogmaals Ik ben het niet op de foto's en het is ook niet mijn eigen paard Knipoog.
Ik zal het commentaar doorgeven, voorderest ga ik het mee eens met Celine_M, goed uitgelegd Knipoog!