Zoals je hierboven ziet gaat het over het 3 jarige paard van een vriendin van mij, Die ik gaat inrijden, Ik heb hier niet zoveel ervaring mee (met het inrijden met jongen paarden verder wel)
Maar wel meer als zij en ze wil graag dat ik het doe omdat ze zelf een beetje nerveus is (let op dat heb zij mij zelf vertelt).
Zelf rijd ik ook al 11 jaar en heb ik een 2 jarige tuiger het hoognodige naast het dier geleerd.
Het gaat om een 3 en een half jarig friesje en een schat van een paard, Ik heb er al op gezeten en hij vond het totaal niet erg en stappen gaat ook goed!!
Maar nu moeten we op een gegeve moment verder (Nu nog niet hoor we houden het nu nog eventjes bij stappen zodat hij goed zijn eigen balans leert vinden want dat snapt hij nog niet helemaal
Geduld en tijd zat toch?) Maarja, ALS we dus verder gaan, heeft er misschien iemand tips voor me? Ik heb absoluut geen haast, Maar handige tips zijn altijd welkom! Alvast bedankt!!

Waarbij ik degene was, die van 7 uur sochtends tot 1 uur smiddags op de DA wachtend, en wachtend tot hij weer beter voelde bij hem ben gebleven Todat zijn baasje de moeite had gedaan om bij haar vriendje vandaan te komen.