Ze wordt vooral ingespannen gewerkt, maar eens in de de week dus ook onder het zadel. Hou hier dus rekening mee. Ook met het feit dat ik maanden niet meer heb gereden ivm blessure van Astra. Ze is net 4 geworden, en loopt nog wat te zoeken, maar als eenmaal los is, kan ik ze al heel goed bijhouden en actiever maken. We doen ook veel overgangen en voltes om ze soepeler te maken. De galop is nog beetje wild en ruig, maar daar wordt aan gewerkt. Cap is eigen keus, evenals foute kleurenkeuze

eerst even uitrazen

opt gemak beginnen

halthouden

actief maken

en weer opvangen, hier verlies ik de aanleuning wel een beetje

close upje

de razende galop

vriend mag uitstappen
Ik heb ook 2 filmpjes maar jammergenoeg kan ik ze niet uploaden, is een 'leen'camera, en ben het nog aan het uitzoeken.
Dit was het!
Laten jullie svp een berichtje achter?
Groetjes
Eva
Ik zie nu ook dat mijn voeten weeral eens een eigen leven leiden, zucht
Volgende keer kan je bij het longeren misschien beter even de teugels in elkaar draaien dan heb je niet de kans dat wanneer er itets onverwachts gebeurt dat je paardje in de teugel gaat staan met de ergste gevolgen van dien. En let iets meer op je handen die kunnen iets lager. Verder ziet het er netjes uit
Ik probeer juist door mijn handen open en los te houden (niet dicht en vast zoals je veel ziet bij die dressuurruiters) een soepele teugel te krijgen, en dat werkt prima voor haar. Geeft zij dan weer druk, ik ook. Ontspant ze, ik ook. Momenteel heeft ze nog geen stabiele hoofdhouding, soms weet ze nog niet goed wat ze aanmoet met dat mensje op haar rug, en dan komt er idd ff druk op die teugels. Maar ik trek zeker niet hoor

Ben jaloers op je.. Leuke foto's en filmpjes! Succes met haar en veel plezier!