waldo @work Zonder zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

waldo @work Zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:33

Na een lange tijd van dwars liggen en lekker dominant zijn is mijn pony weer een beetje de normale weg in geslagen.. deze week was hij met mij mee op school kamp.. (school voor paarden) en daar waren allemaal boeren.. en een daarvan zou waldo wel even tam willen maken.. ik vond dat hij nogal een grote mond had... maar dit heeft hij wel bereikt.. ik vind het super stoer van deze jongen.. Knipoog wat een boeren jongen allemaal al niet kan Knipoog

Afbeelding Even wennen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding zo het is maar goed dat hij niet verder naar achter schoof Knipoog
Afbeelding

de dag erna heeft hij weer gewoon gedresuurd en liep hij de sterren van de hemel.. niet meer gebokt of gek gedaan ik ben super trots op me pony en vooral op de jongen Knipoog het was super gaaf Haha!

DmNqUe

Re: waldo @work Zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:34

`whoow vet gaaf die laatste 2 fotos ik zou er allang eraf gevlogen zijn

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:34

oei Ach gut
dat springen kan ik echt niet goed praten wat ontzettend slecht Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed
verder een leuke haf !

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:35

geweldig! Haha! Dat is nog eens fijn Haha!
Wat heeft hij dan met je pony gedaan?
Geen fijn gezicht dat springen :S

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:36

Leuke haf hoor! Maar ik had nooit zo'n iemand op m'n paard gelaten!!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:36

haha nee maar springen zonder zadel best wel lastig hoor.. ik was er allang af gevalle Geld, geld!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:37

Leuke haf!
Maar dat springen zoals de meesten voor mij al zeiden vind ik er niet fijn uit zien.

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:38

ja maar dan nog pak dan een zadel het ziet er echt zielig uit Verdrietig

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:39

ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:40

Wallie schreef:
haha nee maar springen zonder zadel best wel lastig hoor.. ik was er allang af gevalle Geld, geld!

ja dat snap ik wel .. dat dat lastig is ..

maar als je al een moeilijke pony heb laat je toch geen wildvreemde hem springen zonder zadel ..
dat kan hij toch alleen maar nijdiger worden door tijdens het springen het gesjor in zijn mond .. en door dat de jongen (logisch ) zijn evenwicht kwijt raakt dus ook hard op ze rug terecht komt..
dat snap ik niet helemaal sorry Bloos

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:41

als je vind dat op bokt altijd wat te zeuren is zet het er dan niet op

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:41

Knap joh! Heb gisteren zelf zonder zadel gereden (voor verbeteren van de zit) en dat ging in draf al heel moeilijk! (ging dus maar net goed..) Knap hoor! petje af.

En dat het er niet leuk uit ziet.... Laat mensen nou toch eens in hun waarde. Het is haar pony en niet die van ons.

edit: typfout
Laatst bijgewerkt door NoaSky op 20-04-07 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:42

enne ik denk als je als mannetje voorover moet gaan zitten dat dat niet zo prettig zit.. auwie... enne hij wou zelf zonder zadel.. ieder zijn keus het wa sook niet de bedoeling het springen maar de balkjes stonden er en tsja dan ga je wel fftjes uit proberen

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:42

Wallie schreef:
ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed

Idd... Als je foto´s plaatst weet je dat er weer gezeur zal komen... Ik vind het ook geen fijn beeld, maar wel knap dat hij en durfde te springen en je paardje weer onder controle heeft gekregen... Is dan toch juist fijn dat nu de streekjes weg zijn? Koe

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:43

deze jongen rijd trouwens belgische trekpaarden en wou wel eens een haflinge rproberen hij rijd altyijd zonder zadel omdat hij dat lekkerder vind... nou zijn keus toch

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:44

Ja maar op wat voor manier ik zou zo iemand nooit erop laten ik denk dat mijn pony dan in ieder geval nooit meer zou willen springen

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:45

ik zie niet aan de pony dat hij het vervelend vind hoor :S

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:45

Wallie schreef:
deze jongen rijd trouwens belgische trekpaarden en wou wel eens een haflinge rproberen hij rijd altyijd zonder zadel omdat hij dat lekkerder vind... nou zijn keus toch

nogmaals ik snap je ook hoor !!! Clown
hoop alleen dat je mijn punt ook begrijpt !! Haha!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:46

tuurlijk ieder zijn ding hoor Haha!

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:46

Wallie schreef:

Nou wat wil je met zulke foto's Nors opkijken Zoals ik al eerder zei; mensen die niet kunnen rijden laat ik niet eens op m'n paard. Ja, oke uitstappen is wat anders, maar dan gaan springen, nou nee dat helemaal niet. En anders zou ik d'r zeker een zadel opleggen, want dit is echt niet goed voor z'n rug hoor.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:47

Leuk dier! Ja

Maar ik zou er wel een zadel opleggen, de jongen zit nu erg ver achter op de rug.

Ik zou er niet op blijven zitten trouwens, al helemaal niet zonder zadel.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:48

Love_TimeOut schreef:
Wallie schreef:

Nou wat wil je met zulke foto's Nors opkijken Zoals ik al eerder zei; mensen die niet kunnen rijden laat ik niet eens op m'n paard. Ja, oke uitstappen is wat anders, maar dan gaan springen, nou nee dat helemaal niet. En anders zou ik d'r zeker een zadel opleggen, want dit is echt niet goed voor z'n rug hoor.

je doet nou alsof al de foto's erg zijn Haha!
het zijn maar 2 springfoto's wat gewoon beter met zadel had gekunt zodat het dier niet zo strak werd vastgegrepen en dus wat meer vrijheid heeft !!
overdrijven is ook een vak !! Vork

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:49

Wallie schreef:
ik zie niet aan de pony dat hij het vervelend vind hoor :S

Ja sorry misschien vind jij het wel correct maar ik zou het nooit zo hebben laten gebeuren tuurlijk ik rijd ook wel eens zonder zadel maar dan nog ik zou dit dan zoiezo niet op bokt zetten als je vind dat er altijd wel wat te zeuren is. Het is niet zo heel goed voor zijn rug als die jongen daar na een sprong op land.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:52

er staat geen foto van de landing dus hoe weet je nou hoe die land????????? :S want hij lande echt niet met een klap op ze rug.. want hij zat gewoon netjes weer voor de schoft met de landing.. en had toen de manen wat vast en de teugels los.. deze jongne kon zijn benen onder de buik van me pony klemmen waardoor hij dus een wat stevigere zit had en zo netjes neer kwam zonder te klappen op de rug van me pony

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:54

Wallie schreef:
er staat geen foto van de landing dus hoe weet je nou hoe die land????????? :S want hij lande echt niet met een klap op ze rug.. want hij zat gewoon netjes weer voor de schoft met de landing.. en had toen de manen wat vast en de teugels los.. deze jongne kon zijn benen onder de buik van me pony klemmen waardoor hij dus een wat stevigere zit had en zo netjes neer kwam zonder te klappen op de rug van me pony

als je sonder sadel rijd kom je altijd met een klap neer en als je dan ook nog voor de schoft komt doe je iets niet helemaal goed dat betekent dat die jongen wan achter op de rug door de lucht gevlogen op de manenkam terecht kwam.