slof gebruik zo af en toe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

slof gebruik zo af en toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 22:51

wat vinden jullie ervan als je zo af en toe een slof gebruikt en dan op de goede manier dus heel losjes erbij,alleen inwerkt als nodig...vind het wel een fijn hulpmiddel als het even niet gaat een dip met rijden,had hem vanavond gebruikt heel losjes eraan en hij was super braaf en ik voelde me ook beter zat er ook lekkerderder op
wie gebruikt ook weleens de slof? gr emaartje

sweetheart

Re: slof gebruik zo af en toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:56

Ik ben het helemaal met je eens. MITS de slof goed gebruikt wordt en al HULP middel NIET als DWANGmiddel is het een uitstekende hulpteugel, zeker omdat je makkelijk kan ontspannen. Maar het is ook belangrijk dat je als het goed gaat, dat je hem er dan weer afhaalt. (niet tegen jou hoor, gewoon in het algemeen).
Ik heb de slof ook wel eens gebruikt.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:13

Slof mits hij goed gebruikt word is een hele fijne hulpteugel..
maar dan ook echt alleen een HULP teugel, zonder slof moet je net zofijn kunnen rijden.

rij ook zelf ook wel met enige regelmaat met slof, vooral om een van de merries iets dieper en ronder te kunnen houden, gaat in galop anders teveel stuiteren..
als ik een dagje slof heb gebruikt kan ik dr in de dagen erna weer heel fijn na rijden..

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:11

Ik rijd ook wel heel af en toe met slof...in het bos Lachen
Noodrem, groot en sterk paard dat zich nog wel eens heel erg weinig van mij aan wil trekken als iets anders interessanter is, vind het dan toch wel een veilig idee gezien ik ook over de weg moet.
Verder nog nooit gebruikt...

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:33

dit hoort hier volgens mij niet, en als je de zoekfunctie gebruikt kom je genoeg topics tegen over de slof.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 12:18

verder niemand meer die het ook af en toe gebruikt..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:33