!!! Het was tevens zijn allereerste buitenwedstrijd ooit, meteen naast een tennisbaan (gelukkig toen nog niet in gebruik
). Helaas had ik zelf weer last van concentratieproblemen met het losrijden, waardoor hij er nog niet heel fijn aan stond in de proef (nog teveel op de voorhand). Gelukkig had m'n vader het opgenomen op video, zodat ik eindelijk zelf mijn eigen fouten kon zien
!!!Nadat ik van de schrik was bekomen had ik er toch wel heeel veel van geleerd, en gelukkig had Kathleen super mooie foto's gemaakt die me toch weer helemaal blij maakten!!!
De jury vond het gelukkig ook wel goed gaan
, ik had 191 en 181. De 2e proef ging ook minder omdat het toen zooo warm was en hij toch nog niet zo'n topconditie heeft
. Maargoed, de eerste 2 winstpunten zijn binnen in de L
!!We begonnen de proef spetterend trouwens, ze ging namelijk precies prijsuitreiking doen toen ik de ring in kwam
, dus staart erop en snurken
. Hierzo beloon ik hem even toen hij stond te kijken, ben helemaal verliefd op deze foto
!!!!!1.

Idem:
2.

Gelukkig mocht ik van de jury even wachten tot het appalaus weer over was.
Hier een drafje, goed achterbeen erbij maar mag nog iets opgerichter voor het mooie:
3.

Gebroken lijn, goed kijken in de richting waar je heen gaat
:4.

Mijn ma had met losrijden ook nog snel een paar foto's gemaakt:
Nieuwsgierig aagje
5.

Mooi ruim drafje, hier ook iets lager ingesteld maar dat was losrijden (dus de bedoeling
):6.

En tenslotte nog 2 hoofdfoto's (ingezoomd van losrijfoto's dus mindere kwaliteit):
Lekker halsje al
!7.
8.

En, wat vinden jullie van hem?? Hou er aub wel rekening mee dat hij nog 4 moet worden
.
Ziet er erg netjes uit!
!