Frits @ clinic Trea

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corinagirl

Frits @ clinic Trea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 08:53

Deze maand heb ik 3 keer clinic van Trea Mulder op de Rigoletto manege bij ons in de buurt! Ik heb nu 2x gehad en aankomende zondag de laatste.

Een vriendin van me heeft een nieuwe hobby; namelijk fotograferen Knipoog . En ze zocht nog iemand om te oefenen. Dus ze ging met ons mee naar de clinic. Helaas was het erg lastig om rij foto's te maken, omdat we in de binnenbak reden waar de zon nogal inscheen. Hier kreeg je van die 'vlakken' op de grond van. Maar er zijn wel een paar gemaakt die ik wel even wou laten zien!

Ohja het voorwaartse gaat al stukken beter, maar nu raak ik steeds meer de 'Hooo' knop kwijt Duivel .
En ik krijg tijdens les ook altijd te horen over mijn tenen, maar is erg lastig hoor! Bloos!

Afbeelding
Drafje, mijn voeten... En ik zit een beetje scheef Bloos!

Afbeelding
Beetje scheve foto Haha!

Afbeelding
Vond het wel een fijne foto, alleen me cap zit weer eens scheef

Afbeelding
Kontjes Haha! . Ben erg trots op zijn mooie staart!

Afbeelding
Is de enige galopfoto die gelukt is, kan wel zien dat hij de galop nog moeilijk vind

Afbeelding
Hij kan wel verruimen Knipoog . Hij wil linksom niet goed galopperen en op deze foto viel hij net terug volgens mij.

Afbeelding
Frits was erg moe en ook zeiknat!

Afbeelding
Ik even het zweet afvegen Haha!

En nog een mooie standfoto! Hij wou niet stil blijven staan en dit is de enige die gelukt was:
Afbeelding

Bojangles

Re: Frits @ clinic Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:03

Leuke foto's hoor!
Trea geeft fijn les hé?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:44

haha
zou het familie van me zijn
heet ook Mulder van me achternaam namenlijk
rijden ziet er wel netjes uit hoor

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:51

leuk paard en rijden ziet er goed uit, maar idd je voeten heb jij geen pijnlijke enkels ofzo ziet er namelijk niet echt relaxed uit Knipoog
veel succes verder

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 11:54

Ja, Trea geeft leuk en goed les Ja .

Nee, heb geen last van me enkels. Me beenhouding moet gewoon anders, ben er druk mee bezig, maar valt niet mee! Knipoog

Grandioos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:54

Wow mooie foto's zeg! Haha!

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:54

leuk paardje hoor ziet er goed uit vind hem alleen beetje aan de dunne kant voor een fries kan dat kloppen Bloos

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 11:57

Nee hoor Lachen . Hij is zeker niet te slank. Ik vind dat hij er nu super uitziet. Maar je hebt veel verschillende types Friezen. Hij zit net tussen het oude barokke type en het luxere, nieuwe type in Knipoog

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:04

haha nee houding veranderen valt helaas nooit mee, ik ken het Knipoog

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:47

Het ziet er netjes uit! Je geeft zelf al aan waar je aan moet werken. Inderdaad erg lastig om je houding te veranderen, ik spreek ook uit ervaring. Knipoog

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:09

leuke foto's CG!!! frits zijn staart is echt prachtig zeg!! ziet er uit als een hele leuke en vooral leerzame dag!! Haha!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 08:15

Dankjulliewel Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:42

Daar is Frits weer Haha! Ik vind hem echt een schattig hoofdje hebben Ja
Ik vind het er netjes uitzien, soms jammer van je houding als je af en toe is een beetje je benen naar achterlegt e.d
maar ik vind het er ontspannen uitzien, hij neemt lekker izjn achterhand mee Ja Als hij nou lekker voorwaarts is kan je misschien is beginnen om hem wat ronder te rijden?!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 11:44

Hij is soms nog wel erg lastig met voorwaarts rijden, maar als het wel lukt, blijft het moeilijk om dat te combineren met het ronder rijden. Dan gaat hij snel weer terug in zijn (slome) ritme. Maar ben flink aan het oefenen al Knipoog .
Dankje voor je reactie, Marieke Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:50

Achja oefenen baart kunst Ja
Vind het wel goed dat je hem eerst goed voorwaarts wilt laten lopen en dan pas ronder. Sommige willen kostte wat het kost hun paard rond hebben, en dan loopt ie niet meer en dan heb je er natuurlijk niks aan...
Maargoed je bent op de goede weg! Nog wat nuttige tips van Trea gekregen? Wel mazzel hoor 3 keer in een clinic van haar! Haha!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 11:52

Ach ja, eerst rond rijden en dan voorwaarts, dat lukt niet met Frits. Is hij ook veel te slim voor en is geen goed plan hihi.
Ik vind het ook erg leuk, 3x clinic! Heb inderdaad wel wat tips mee gekregen en dan met name voor het voorwaartse Knipoog .

*We gaan weer ontopic Knipoog *

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:21

Hey Corina!
Ik vind 't jammer dat ik Frits niet zo vaak meer zie,maar hij ziet er wel heel goed uit nu!
Ik ken jou en Frits vanaf 't begin ,en kan wel zien dat jullie beide erg vooruitgaan hoor!
In het begin kon Frits bijna niks,en moet je 'm nu 's zien haha!
Ik zou zeggen;ga zo door,dan komen jullie er wel Knipoog

merrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:25

Ziet er erg goed uit hoor! Lachen Jullie zijn erg vooruit gegaan Lachen Wil het graag weer eens live zien Haha!

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:47

Zo zo dat is een mooie fries hoe oud is tie?? ik rijdt ook op een fries kijk maar op dit topic haha dan kun je ook eens kijken en leuke foto's de fries die ik rij die deedt ook altijd heel veel met haar hoofd omhoog en als ze ontspande kwam ze naar beneden en dat was veel fijner en ik ben nou vanaf vandaag volop met haar bezig want dit is weer de eerste keer dat ik op haar ging vandaag en nou blijf ik bij haar en ga ik met haar lekker rond hobbelen en heel meschien onderling wedstrijdjes rijden als de eigenaar dat goed vindt:dik denk het wel haha maar wil je hier op kijken?hier heb je de topic viewtopic.php?f=10&t=759736&hilit=