Een vriendin van me heeft een nieuwe hobby; namelijk fotograferen
. En ze zocht nog iemand om te oefenen. Dus ze ging met ons mee naar de clinic. Helaas was het erg lastig om rij foto's te maken, omdat we in de binnenbak reden waar de zon nogal inscheen. Hier kreeg je van die 'vlakken' op de grond van. Maar er zijn wel een paar gemaakt die ik wel even wou laten zien!Ohja het voorwaartse gaat al stukken beter, maar nu raak ik steeds meer de 'Hooo' knop kwijt
.En ik krijg tijdens les ook altijd te horen over mijn tenen, maar is erg lastig hoor!

Drafje, mijn voeten... En ik zit een beetje scheef

Beetje scheve foto
Vond het wel een fijne foto, alleen me cap zit weer eens scheef
Kontjes
. Ben erg trots op zijn mooie staart!Is de enige galopfoto die gelukt is, kan wel zien dat hij de galop nog moeilijk vind
Hij kan wel verruimen
. Hij wil linksom niet goed galopperen en op deze foto viel hij net terug volgens mij.Frits was erg moe en ook zeiknat!
Ik even het zweet afvegen
En nog een mooie standfoto! Hij wou niet stil blijven staan en dit is de enige die gelukt was:
.
. Hij is zeker niet te slank. Ik vind dat hij er nu super uitziet. Maar je hebt veel verschillende types Friezen. Hij zit net tussen het oude barokke type en het luxere, nieuwe type in