Kim bedankt he voor de foto's!!

Die binnenhand

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rechtop, tieten naar voor, schouders naar achter, ellebogen soms wat beter aan het lichaam en je handen misschien een beetje meer bij elkaar 
Dus vandaar mijn baggere houding... Naja laten we zeggen, ik heb weleens beter gezeten whahah.. 
zit

Like_peres schreef:Leuke foto's hoor
ben zo benieuwd wat er achter hetzit

, ik vind het goed gaan hoor en je houding verbeteren is heel moeilijk hahah we zitten beide hetzelfde

Over je houding heb je zelf al gezegd 
!! 

Palm_Dees schreef:Leuke foto Mel, ik vind het goed gaan hoor en je houding verbeteren is heel moeilijk hahah we zitten beide hetzelfde
![]()
Heb je toch niet van je werk gehouden Kim ???

Elina schreef:haha nee hoor porthos wordt dit jaar 12 jaar en voelt zich af en toe al heel oud![]()
Het is geen KWPN, maar zangersheide dus weet niet hoe het met de beginletters en jaartal zit..
Elina schreef:haha nee hoor porthos wordt dit jaar 12 jaar en voelt zich af en toe al heel oud![]()
Het is geen KWPN, maar zangersheide dus weet niet hoe het met de beginletters en jaartal zit..
CtjeLief schreef:netjes hoor.. een baggerhouding is het absoluut niet, wat niet wegneemt dat je iets rechter (trotser) mag zitten! jullie zijn een leuke combi, ga zo door..
Elina schreef:misschien is hij half KWPN en half Zangersheide en daarom toch als KWPN ingeschreven?
Porthos heeft ook KWPN in zijn familei,maar hij heeft wel een brandmerk van Zangersheide!
Uitvergroten en boven je bad hangen 
Saskiaatje schreef:Elina schreef:misschien is hij half KWPN en half Zangersheide en daarom toch als KWPN ingeschreven?
Porthos heeft ook KWPN in zijn familei,maar hij heeft wel een brandmerk van Zangersheide!
Mijn paard heeft ook een brandmerk van Zangersheide.
Zijn naam begint met de R en hij is 11 jaar.