Eindelijk na 3 weken heb ik weer internet en kan ik jullie vertellen over ons Z1 debuut..
1 April was het zover! Op mijn eigen wedstrijd zouden we ons Z1 debuut rijden!
Vrijdag was Noussie al gekomen om me bij te staan
hihi.. Zaterdag heeft ze me super geholpen om steffen helemaal klaar te maken en zondag was het zover, voor het eerst mijn hoedje op.. Het inrijden ging best lekker, steffen is nu zo heet op wedstrijd, moet er echt mee leren omgaan, maar het is wel leuk, zo'n heet paardje onder je kont.. Dan begint ie echt super te lopen! Mijn eerste proef was ik te vreden over, er zaten wat kleine foutjes in en de keertwendingen, daar moet nog heel hard aan gewerkt worden! De 2de proef ging veel beter, was er echt super te vreden over
we Hadden zelfs 2x een 8 op de contragalop..We hadden op de eerste proeg 194 en een eerste prijs! Op de 2de proef hadden we 204punten :cheer: en een eerste prijs! En of dat nog niet genoeg was, waren ook de beste combinatie over de klasse Z!
Ben zo trots op Steffen, wie had dat gedacht op ons debuut ook nog winst rijden!!
We zijn nu officieel Z1
Filmpjes:
eerste proef

Klaar staan voor de 2de proef! Vrouw in de blauwe jas, mijn vorige lesgever en ze heeft geholpen met het beleren van Steffen, kwam Speciaal vanuit Uffelte kijken bij ons Z1 debuut!
2de proef:

Onze super voorlezer met mijn hoedje op :lol:

Onze super Groom van de dag met mijn hoedje op :lol:

Stef en ik

Stef en ik
Nou dit was het!