Ja ja, ik heb ook een keer een wedstrijd gereden, buiten de manege om.... Het begon eigelijk als grap dat ik wel mee zou kunnen doen. Met nog 2 meiden, die ook vrijwilliger zijn op de manege waar wij werken ( voor gehandicapten)
toen er bekend werd dat er een haflinger wedstrijd zou zijn in ijsselmuiden, Had 1 van de instructrice's gezegd dat wij wel mee konden doen
Want wij hebben toch 5 haflingers op de manege staan... Maar stuk voor stuk allemaal echte haflingers, dus vreselijk eigenwijs (A)Maarja.. Toen hoorden we dat je zonder startkaart ook mee kon doen... dus met het bestuur over gehad.. en er mocht een keer een uitzondering worden gemaakt. We mochten met zn 3en mee doen. we hadden keuze uit 5 haflingers, Maar ik wist et wel... Wilfred (A).
Wilfred heeft niets anders gedaan dan gewoon zijn rondjes lopen op de manege, met de gehandicapten er op. En is 17 jaar. Mja.... Ik wou gewoon op wilfred.. Dus 4 weken beetje extra getraind enz..
Mja, 10 maart wast dus zover
, Wij der na toe... Ik eerst met wilfred, de andere 2 gingen later.. Ik zit er net op, wilfred al direct helemaal vrolijk
, een keer lag ik op de nek, maar er gelukkig niet helemaal af 
Kdeed mee met Klasse B zonder startkaart.
1ste proef: 177 punt.
2de proef: 186 punt. ( 1ste plaats)
En we kregen alle drie een tas van divoza, Met spulletjes daarin, omdat we vrijwilligers werk doen.
hier de foto's :
1. inrijden.
2.
3.
4. proef
5.
6.
7. Mijn gewonnen dek
, met de 2 rozetten. en de tas
8.
9.
10.