Mijn eerste wedstrijd :Y)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Mijn eerste wedstrijd :Y)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 10:52

Pffff Vork Ja ja, ik heb ook een keer een wedstrijd gereden, buiten de manege om....

Het begon eigelijk als grap dat ik wel mee zou kunnen doen. Met nog 2 meiden, die ook vrijwilliger zijn op de manege waar wij werken ( voor gehandicapten)

toen er bekend werd dat er een haflinger wedstrijd zou zijn in ijsselmuiden, Had 1 van de instructrice's gezegd dat wij wel mee konden doen Tong uitsteken Want wij hebben toch 5 haflingers op de manege staan... Maar stuk voor stuk allemaal echte haflingers, dus vreselijk eigenwijs (A)

Maarja.. Toen hoorden we dat je zonder startkaart ook mee kon doen... dus met het bestuur over gehad.. en er mocht een keer een uitzondering worden gemaakt. We mochten met zn 3en mee doen. we hadden keuze uit 5 haflingers, Maar ik wist et wel... Wilfred (A).

Wilfred heeft niets anders gedaan dan gewoon zijn rondjes lopen op de manege, met de gehandicapten er op. En is 17 jaar. Mja.... Ik wou gewoon op wilfred.. Dus 4 weken beetje extra getraind enz..

Mja, 10 maart wast dus zover Clown, Wij der na toe... Ik eerst met wilfred, de andere 2 gingen later.. Ik zit er net op, wilfred al direct helemaal vrolijk Clown, een keer lag ik op de nek, maar er gelukkig niet helemaal af Tong uitsteken
Kdeed mee met Klasse B zonder startkaart.

1ste proef: 177 punt.
2de proef: 186 punt. ( 1ste plaats)
En we kregen alle drie een tas van divoza, Met spulletjes daarin, omdat we vrijwilligers werk doen.

hier de foto's :
1. inrijden.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4. proef
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7. Mijn gewonnen dek Pling , met de 2 rozetten. en de tas Schijnheilig
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11. en toen waren we moe Slapen
Afbeelding
12.
Afbeelding
Doei!

window

Re: Mijn eerste wedstrijd :Y)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:55

heel erg leuk zeg
gefeliciteerd met de prijzen

suzanne1717

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:24

hey ik heb toen ook mee gedaan in ijsselmuiden
met een halfinger van de manege uit kampen
alleen het was de pony's eerste wedstrijd en die van mij ook dus ik had hele lage punten en was zo zenuwachtig als wat haha maarja volgende x beter k had maar 164 punten maar ik ben nog niet zo lang op bokt dus ik weet niet hoe ik iets terug kan lezen maar als nog gefeliciteerd met je prijzen

groetjes suzanne

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:30

Wat leuk dat je dit mocht doen Haha!
Gefeliciteerd!!!

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:45

Gefeliciteerd met je punten & prijzen ! Haha! Ik vind de punten erg goed voor de eerste keer Knipoog Groetjes

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:41

Super hoor!

Echt heel leuk, vooral omdat jullie vrijwilligerswerk doen zo'n tas krijgen, super!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 21:12

Rooslovely schreef:
Gefeliciteerd met je punten & prijzen ! Haha! Ik vind de punten erg goed voor de eerste keer Knipoog Groetjes

Ja Clown maar omdat het zonder startkaart is, was het ook soepeler gerekend hoor Tong uitsteken