En dat op z'n 24ste en officieel ook nog eens afgekeurd (heeft een A op z'n schouder staan deden ze toen nog) Hij was voor dat hij van mij werd van de manege ,Daar heeft ie gedurende 10 jaar lang in de lessen gelopen daarvoor was hij van iemand die op het strand reedt en daarvoor stond hij bij een handelaar heb ik begrepen.. Ik heb hem nu 2jaar en3maanden Hij krijgt nu helaas echt oude paarden kwaaltjes 'slechte'longen staar wat langer stijf maar verder is hij hartstikke happy en als hij geïrriteerd/opgefokt/te blij is dan lijkt hij wel 4 dan maakt hij van die vage sprongen
Ja hij kan zichzelf aardig opfokken maar JUIST door z'n temperament is hij nog zo fit en happy 
Kan niet echt teksten erbij bedenken ik was gewoon helemaal happy met hem vandaag

hier heb ik dan wel wat bij hij gooit hier zn tong eruit, Dat is hij gaan doen na een zware kuur voor z'n longen vorig jaar en of je nou longeert rijdt met halster, rijdt met hoofdstel of dat je hem los zet hij doet het gewoon steeds en er is geen medische oorzaak te vinden (niets aan zn rug niks aan tanden etc)

na het 'werk' mag hij even lekker gras eten
voor we terug stappen naar stal..
vriendin even uitstappen, was niet de planning vandaar dat ze haar rijkleding niet aan heeft..

we kwamen op de weg terug een reiger tegen

En nog deze om te laten zien dat hij het ook gewoon los doet (hij gooit zn tong ook niet over het bit oid hij steekt hem uit en haalt hem weer terug)
Eigen commentaar soms wat meer mijn schouders naar achter ,hakken iets meer proberen uit te drukken niet naar beneden kijken
Nou wil ik er nog wel even bij vermelden dat ik door verschillende factoren niet een hele goede houding heb, Daarbij heb ik in mijn gehele rechterkant heel weinig kracht wat ook niet verbetert kan worden.Maar goed beau en ik doen ons best
_ en hij iig vandaag zeker
en zeker voor een paard wat nog weinig echt hoeft te werken...Thnx voor het kijken

Groetjes,