Niks geforceerd en gewoon lekker rond gestuurd, wil toch tot aan de zomer in de Z1 blijven en de winstpunten komen eigenlijk wel heel snel.. Had er namelijk al 7 in 4 wedstrijden

Ondanks dat ik om 9.07 moest starten was het al verschrikkelijk heet. 1e proef was een beetje braafjes en zaten een paar foutjes van mijn kant in. Maar toch een erg goed gevoel, 2e proef wat feller gereden, maar we waren beide toch wel op

Ze gingen nog lang niet zo goed als dat hij ze kan, maar had wel lekker gereden

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik de 1e proef 2e was met maar 1 punt verschil op nummer 1.
Ik had 209 en zij 210. 2e proef was ik 1e met 7 punten los van nummer 2, toen had ik 210. Commentaar van de jury was dat hij beter in de aanleuning moest blijven, maar ik heb eigenlijk zo min mogelijk aan de voorkant gezeten 
Ben dus heel erg tevreden voor een pony die pas sinds een week weer op zijn oude niveau gereden wordt.
Eigen commentaar:
- Minder achterover zitten, gaat in de les goed, maar nu even vergeten
- Tenen naar binnen
- Pony moet veel meer op zijn achterbenen gaan lopen, maar dat komt wel als hij weer op zijn oude niveau is

PS Foto's zijn hele slechte kwaliteit, sorry hiervoor, het zijn stills

Gelieve ook geen commentaar over dat ik wedstrijd start zo snel al, heb hier overleg over gehad met DA en instructies, die vonden het geen probleem.
Foto's staan niet op volgorde
1. Hier zie je goed dat hij nog meer moet gaan zitten en dat ik teveel achteruit zit

2. Vlak voor het HH en groeten, kijk al omhoog naar de jury

3. Uitgestrekte draf, gaat achter erg wijd en drukt zich er een beetje uit

4. Ook uitgestrekte draf, moet achter meer meedoen, soms deed die het wel paar passen

5. Hier bijvoorbeeld

6. Andere uitgestrekte draf, beter beeld vind ik zelf, qua hoofdhouding, achterhand moet beter

7. Volte 8 meter galop, komt er iets uit

8. Van hand veranderen middengalop

9. Travers, ben ik wel trots op, dit vind hij erg moeilijk en de 4 sporen redt hij meestal maar net, nu hadden we 2 7ens

Bij het commentaar graag wel rekening houden met wat hierboven gezegd is over het net weer helemaal goed zijn
Het heeft bij ons anderhalf jaar geduurd voordat hij een nette travers liep