Kevin (v. Darnels) @work, L2, wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Kevin (v. Darnels) @work, L2, wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:01

Ik had vandaag wedstrijd in Riant met Kevin.
Omdat ik de afgelopen tijd nogal druk met rijde met de pony was, heb ik erg weinig gereden op hem de afgelopen aantal weken/maanden.
Sharona is vorige week zaterdag weggegaan, dus ik had nog 1 week om hem klaar te maken voor vandaag Tong uitsteken
Ik had er daarom niet zo veel van verwacht, maar wilde toch meedoen, het is dichtbij, en je moet toch even rijden Tong uitsteken
Van de week ging het eigenlijk wel fijn met rijden, hij was in het begin een beetje stijf, maar dat is natuurlijk logisch Tong uitsteken
Later werd hij steeds losser, en gisteren had ik er wel een beetje vertrouwen in Tong uitsteken

Dus vandaag op stap, hij was echt superbraaf, hij heeft niet een keer gemiept dat hij niet wilde werken met dit weer Lovers , Dus ik was helemaal blij Tong uitsteken
Beide proeven gingen goed, er zaten natuurlijk hier en daar soms nog wat haperingen in, maar dat houd je toch.
Ik had een beetje zo'n idee van, jury mee, wp, jury tegen, geen wp.
Hij liep wel fijn, maar of het helemaal wp waardig was, wist ik niet helemaal zeker.....
Maargoed, ik had er dus wel een fijn gevoel over....

Toen de prijsuitreiking, ik had helemaal geen prijs verwacht, ik hoopte op een wpje.
Maar in de 2e proef was ik toch nog 3e, met 185, en in de 1e proef had ik 181, dus ik was zeer tevreden!
Ook met het commentaar wat er op de protocollen stond was ik het eens.....

Maargoed, hier dus even de foto's Tong uitsteken

Afbeelding
Hier lijkt hij heeeel groot Tong uitsteken

Afbeelding
lekker losrijden.

Afbeelding
even ietsje meer over de rug...

Afbeelding
en weer iets oppakken...

Afbeelding
toen de 1e proef in, Kevin probeert de jury vast om te kopen door zijn oren naar voren te doen Tong uitsteken

Afbeelding
Wijken, hij doet zijn achterhand iets voor, maar hij kruist eindelijk over Go jij! Go jij!

Afbeelding
Gallopje. (voor ons een hele mooie foto, hij heeft er namelijk nogal moeite mee om zijn hoofd stil te houden in galop, en nageeflijk te blijven in galop, dit ging vandaag wel aardig goed)

Afbeelding
Sta ik er zo goed op???

Afbeelding
Weet je dat heel zeker???

Afbeelding
Afgroeten, ik lijkt net een cowboy hier Tong uitsteken

Afbeelding
en klaar Tong uitsteken

Afbeelding
maar er is nog een 2e proef Tong uitsteken

Afbeelding
Erg jammer van de schaduw.

Afbeelding
Ook weer die rottige schaduw...

Afbeelding
En hier waren we alweer bijna klaar Tong uitsteken

Ik ben er erg tevreden over, tuurlijk is alles nog lang niet perfect....
Maar toen ik op deze begon te rijden, had mijn moeder er anderhalf jaar mee in het bos gereden, en die had niks van hem gevraagd, dus hij had echt zo'n idee van, uuuhhmmm... Dat bos is eigenlijk ook wel leuk Tong uitsteken
Na zo'n 9 maanden niet vaak rijden ziet het er dus zo uit, we moesten in de L2 beginnen, hij was ooit M1 geweest, met 2 wpjes, en ik M2 met de pony......
We rijden nog niet zo lang wedstrijden, want daarvoor had ik het nogal druk met de pony Knipoog

Commentaar geven mag altijd.
Ohja, aan mijn houdig ga ik maar weer eens werken, want dat is nog niet helemaal oké Tong uitsteken

marionnnn

Re: Kevin (v. Darnels) @work, L2, wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:29

Kevin is leuk Ja en jullie vormen een mooie combinatie

Op de foto's geeft het een mooi ongedwongen beeld.
Het lijkt wel of je wat piano handjes hebt en soms heb je je handen wat breed (volgens mij om hem er wat in te laten zakken, maar wel een aandachtspuntje Knipoog )

Veel succes nog met hem Lachen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:55

Ik vind het ook een rustig en beheerst beeld geven. Lachen Fijn om naar te kijken. Jullie zijn erg leuk samen!

Je mag je schouders / rug nog wel iets meer ontspannen en recht houden, dan kun je je handen ook makkelijker hoger en naast elkaar plaatsen. Lachen Dan wordt het totaalplaatje nog net wat mooier.

Jullie gaan vast nog ver komen!

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:32

Jullie zijn een leuk stel samen! Lachen
Gefeliciteerd met je winstpunten en je prijs.
Verder sluit ik me bij het commentaar van Marion en Tor aan Knipoog

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:27

Hee, ziet er leuk uit hoor..

Commentaar is al gegeven Lachen Maar zit ze neusriem nou zo laag of ligt dat aan mij??

Groetjes Lachen

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 10:07

't Ziet er leuk uit. Ja Gefeliciteerd met je wp.

Commentaar is al gegeven dus dat hoef ik niet nog eens te herhalen. Lachen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 12:48

Iedereen bedankt voor het commentaar!

Dat van die schouders klopt idd, ik vind dat heel erg moeilijk, als ik thuis aan het oefenen ben, gaat het soms nog wel, maar in de proef moet ineens alles tegelijk Tong uitsteken
Ook heb ik mijn handen idd een beetje laag, dit deed ik expres, ik reed eerst meestal wel met mijn handen wat hoger, maar dan ging hij hangen, dit werkt wat beter, maar natuurlijk oefenen we wel weer op die handen weer wat hoger, maar daar zijn we nu nog niet helemaal klaar voor Tong uitsteken

Het kan zijn dat de neusriem iets aan de lage kant zit, maar zelf vind ik het persoonlijk niet storen, en hij loopt hier eigenlijk best fijn op, de neusriem zit ook behoorlijk los.....

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 09:00

iemand die nog commentaar wilt geven??