stynke en ik aan het springen hihi okay poging tot..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

stynke en ik aan het springen hihi okay poging tot..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 20:31

Nou, ja. Ik dacht voor de verandering laten we eens een sprongetje proberen. Dus eerst netjes inrijden enzo. Toen balkjes draven vond ze eerst eng maar later niet meer. Toen zijn we begonnen met kleine sprongetjes.
Let op; stynke is een fries en friezen kunnen nou eenmaal niet zo goed en mooi springen. Deze ook niet en dus vond ik het al heel knap dat ze probeerde ook al ging het negen van de tien keer de balk eraf. Zelfs een keer toen ik voelde dat de galop niet goed was en ik haar terug wou nemen sprong ze door. Omdat zij geen springpaard is vind ik hetzelf ook wel een beetje moeilijk. Dus af en toe is me houding best belabberd, omdat ik neit percies weet wanneer zij wil afzetten.

hier de fotows

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
volgens mij zou ik haar hier tegen houden maar sprong ze toch !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou dit waren ze.
Het zijn niet kwaliteits fotos want ze zijn met me mobiel gemaakt.
Voor de mensen die het al zielig vinden; Ik doe dit niet elke dag, de laatste keer dat ik gesprongen heb met haar is vorige zomer !!
Nou, brand maar los.
groetjesw

Xsander

Re: stynke en ik aan het springen hihi okay poging tot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:33

het is helemaal niet zielig hoor Knipoog 't het toch grappig om een keer met een fries te springen ?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 20:37

ja, nou ja dacht eens een keer wat anders. Is voor haar mischien ook leuk, en ze was na het springen lekker los in haar rug dus toch weer wat bereikt.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:10

ja inderdaad Haha!

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:17

Ik zie haar op geen enkele foto echt springen...Ze draaft/galoppeert er half en half overheen, maar echt springen doet ze volgens mij niet. Misschien kan je daarvoor een iets hogere hindernis nemen...het is zo ook niet vreemd dat je niet fijn kan zitten is namelijk een beetje een rare beweging die ze nu maakt. (kan geen kwaad hoor, is alleen geen echte sprong)