Vandaag een clinic gevolgd van Eddy de Wolff van Westerrode. Mijn vader heeft leuke foto's gemaakt dus ik dacht laat ik die maar eens plaatsen! Eerst een L2 proef gereden waarbij ik 193 punten haalde en daarna nog zo'n 20 minuten les. het was erg leerzaam.
Ziet er goed uit, halfbroertje van Tonight Hij is wel vooruit gegaan zeg als je het zo op de foto's ziet en de laatste keer dat ik hem op les heb gezien. Je hebt ook zeker wel lekker weer gehad!
hoi prisilla! jij staat op de lindeboom?:O ik rijd op de woensdagavond mee in de verenigingsles mee! 0=) (dat nooit echt goed gaat maarja! ) leuke fotos! rijd je zondag ook mee met de wedstrijd op de lindeboom?:) ik ook met prins! tot van de week, enne,, echt een leuk paard! 0=)
He stalgenootje, je paard was erg fijn aan het lopen, lekker door gaan zo. Ik moest om 15.00 uur en het was niet te geloven zo heet. Rijden lukte niet echt, maar ja wat wil je als je er pas weer een week op zit en gelijk de blaren op je kont hebt door het zweten, die conditie he, hi hi......... De les was weer erg leerzaam van Eddy, maar ik was erg blij dat ik er af mocht, poeh.
Wat een prachtig paard! Kan ook haast niet anders met zo'n knappe papa he Ziet er netjes uit, lekker ontspannen. Je zult het wel warm hebben gehad zeker
Thanks, het was inderdaad op de Lindeboom en ik heb zeker wat aan zijn aanwijzigingen gehad! Ik had al een keer eerder les van hem gehad en volgende keer doe ik zeker weer mee!!