Klinkt misschien gek. Maar de laatste keer dat we hier reden hebben we kunnen groeten...En meteen weer mogen afgroeten wegens uitsluiting. Jury's zien niet graag paarden die hun proef op de achterbenen willen lopen 
Pret vond dat jurykotje bijzonder eng, tóch ging ze niet vol in de ankers en liet ze zich er voorbij rijden. Echter wel erg gespannen en kijkerig. Wat op zich al een hele verbetering is. Eerder zou ze op de achterbenen omdraaien en gewoon keihard wegsprinten...En geen mens die haar dan nog tegen houd!

Ook bij het inrijden was ze erg nerveus geworden. Paarden die zo dicht op haar reden, daar werd ze helemaal kriegelig van! Ik zei nog 'pas op want ze... *Baf!* stampt als je te dicht komt......' Tja.... Het was overigens niet raak, het andere paard schrok omdat Pret met een hoef tegen de bakrand op kwam en daardoor een hels kabaal maakte. Maar ze had weer ruimte
Kortom het ging er wat chaotisch aan toe.Bij de rechtergalop zie je het goed fout gaan. Pret wisseld 3x op 1 volte.
Ze springt juist, wisselt naar links. Ergens rond de X wisseld ze vanvoor naar rechts en gaat ze nog een halve volte voort in kruisgalop, Ergens in de hoek wisselt ze vanachter ook naar rechts en zit ze dus welgeteld 3 galopsprongen (ho 4 als je die eerste erbij telt
) in de gevraagde galop. Dat heb je met paarden waarop de rem nog niet goed bevestigt is 
Het ziet er beslist nog niet uit zoals het moet. Dat weet ik, maar als ik bekijk welke vooruitgang dit paard al gemaakt heeft...Dan ben ik heel erg trots op wat ze vandaag neergezet heeft!
http://www.zippyvideos.com/862335816689 ... man_in_mm/
Een paar stills (donkere maarja)
halthouden en groeten, recht in de ogen van de bijtende jury kijken

Van de jury weg kunnen we wel een paar passen netjes...
Maar naar de enge jury toe?!
Proef ging behoorlijk, ok niet perfect maar wat wil je met dit weer en voor de eerste keer. En het was een oefenwedstrijdje dus dan kun je je zo'n dingen nog permiteren hé.