Nagoya @ longeerwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steefje

Nagoya @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 13:07

Door omstandigheden (verhuizing van stal, ik niet kunnen rijden i.v.m. operatie, rottig weer), heeft Nagoya een lange vakantie van `n paard maanden gehad. Maar sinds een paar weekje heb ik een longeerbakje en hebben we de training weer opgepakt. Ik wil eerst aan de longe haar conditie opbouwen en wat spiertjes kweken, voordat ik haar weer onder `t zadel ga rijden.

2 draffoto`s van `n week of 3 geleden, toen hadden we de training net weer opgepakt.
Flink in de rui, dus daarom een dof en pluizig vachtje Tong uitsteken
Afbeelding

Even overdreven doen, met `n guitig koppie Haha!
Afbeelding

Afbeelding

En deze zijn van vannochtend.
Ik heb een chambon gekocht om de rugspieren wat meer te kunnen trainen. Omdat het pas de 2de keer is dat ze `m om had, hangt hij nog los, zodat ze kan wennen aan die touwen..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste d`r koppie Lachen
Afbeelding

maud_23

Re: Nagoya @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:25

Ziet er leuk uit. Mooi paardje. Maar heb jij een ringetje aan de onderkant van je singel? Want ik heb volgens mij de zelfde zonder ringetje aan de onderkant..Hoe maak jij die chambon dan vast tussen de benen?

Steefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 14:11

maud_23 schreef:
Hoe maak jij die chambon dan vast tussen de benen?

Het uiteinde van de chambon is hetzelfde als bij een martingaal, met zo`n lus zeg maar. Aan mijn singel zit ook geen ringetje, maar ik haal de singel door `t uiteinde van de chambon Knipoog

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 10:38

Zie turbo op de 5e foto zielig staan kijken Nagelbijten / Gniffelen
Wat is het toch een leuke shet.
Nagoya is ook weer goed vooruit gegaan!
(waar ligt deze wei? komt best bekend voor)

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:46

aaa nagoya weat ziet ze er goed uit. Het heeft allemaal niet meegezeten. maar ik vind haar er super uitzien ga zo door. geef haar maar een dikke knuffel

Steefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 16:08

Bedankt Knipoog !!

miekelover schreef:
aaa nagoya weat ziet ze er goed uit. Het heeft allemaal niet meegezeten. maar ik vind haar er super uitzien ga zo door. geef haar maar een dikke knuffel

Het is inderdaad een tijd wisselvallig gegaan, maar ze heeft inmiddels al een dik jaar geen last meer gehad van haar spieren OK dan! . Sinds ze in een uitloopstal staat gaat het gelukkig goed met haar Pling