Gevaarlijke Uniek aan t werk met 11-jarige

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Gevaarlijke Uniek aan t werk met 11-jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 10:49

De eerste dag dat ik op mn stage was kreeg ik te horen dat ik op moest passen voor Uniek. Ze trekt je mee als je haar uit de wei haalt en dat soort dingen. Ik heb er helemaal niks van gemerkt! Uniek is een 5-jarig springpaard, Mermus R x Purioso, maar er is nog niet veel mee gedaan.
De eigenaresse is erg hardhandig en praat erg hard, bijna schreeuwend. En t paard is erg gevoelig, dus dat gaat niet altijd zoals het moet.

Ik mocht haar wel rijden, maar dat is er alleen niet van gekomen jammer genoeg. Wel heeft een ander meisje, Margriet, haar een paar keer gereden. En Grietje (11) vroeg of ik haar een keer les wilde geven op Uniek. Zie hier het gevaarlijke paard aan het werk. O ja, volgens de eigenaresse gaat ze altijd enorm hard op de hindernissen en balkjes af.
De losse teugels komt omdat ze vrij hard in de mond is (Grietje) en Uniek een hele gevoelige mond heeft.

Stappen
Afbeelding

Drafje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galop
Afbeelding
Afbeelding

Balkjes
Afbeelding
Afbeelding

Springen over een balkje
Afbeelding
Afbeelding

Uitstappen
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar stal
Afbeelding

Belonen
Afbeelding

Klaar
Afbeelding

En, ziet het er gevaarlijk uit of niet? :lol2:

_Jeann

Re: Gevaarlijke Uniek aan t werk met 11-jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:43

Nou.. ik vind het er niet zo gevaarlijk uitzien..!;)

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:45

ziete r niet gevaarlijk uit, maar paarden reageren anders per persoon he Knipoog

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:58

Nee, Maarja als die eigenaar zo hard schreeuwt enzo zou ik ook niet altijd even leuk blijven doen