"eh, Hanneke, eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel zin vandaag..."

"Oh, maar ik wel, dus we doen het gewoon"

Goed oke, de galop is er een beetje bij ingeschoten de laatste weken. Dit is dan ook de enige galopfoto die jullie te zien krijgen, bij de andere foto's stond zijn voorhand bij H terwijl zijn achterhand nog bij K bezig was.

Mjah, het is dat het moet, al dat gestap.....maar echt fan zijn we d'r niet van.

Ach, zoveel mogelijk ruimte TUSSEN JE ACHTERBENEN creëeren is ook een sport opzich.......

"Zeg Stupa, vind jij dit nou leuk?"
"Nou, straal ik zoiets uit dan? Vind d'r geen ruk aan"

"echt niet hoor"

"Goh, mevrouw, kan die haflinger ook dieper?"
"oh ja hoor, wij zijn van alle markten thuis"

I rest my case

Oh, en hij kan het zelfs in stap! Nou, dat is toch wel het diep(s)te punt dat er te bereiken is!

En wat doen wij tijdens het halthouden? Dan houden wij onze benen eraan! Bij voorkeur alleen de kuit, maar ach....hè, alle begin is moeilijk!

"ah, hier houden wij van.....met de nieuwe ijzertjes over het pasgemaaide gazon."

En nou kan ik hier wel allemaal excuses neer gaan zetten voor alle dingen die ik fout doe (dat schijnt nogal in te zijn). Maar dat doe ik niet, want meer dan je best doen kun je niet doen. Daarbij: als ik ergens een excuus voor zou hebben, dan zou dat betekenen dat ik het zonder dat excuus wel zou kunnen. Mijn probleem is dat ik sommige dingen gewoon (nog, laten we dat hopen in ieder geval) niet kan. :lol:
wel netjes