Voor de geïnteresseerden: ik heb een infectie in mijn linkerlong en mocht dus absoluut niet paardrijden. Nou gaat het al wat beter met mij en als voorbereiding voor morgen(lange oriëntatierit) ging ik vandaag eens proberen met een iets makkelijkere pony naar buiten te gaan. Op een paar behoorlijk gekke sprongen na heb ik heerlijk gereden.
Ik ben samen met Pattypaard en Mariska het bos in gegaan. En natuurlijk moesten er foto's gemaakt worden. We hebben een rustig open plekje opgezocht en hebben daar even wat serieuzer gedressuurd. Ik moet zeggen dat ik Oscar nog nooit zo rustig heb meegemaakt, normaal is het drammen, drammen en drammen en dressuren komt er nooit van, vandaag was hij lekker ontspannen, geen druk, lekker los in de hand en makkelijk naar beneden te rijden. Geen gecros, lekker ontspannen. Ok, ik heb weer veel te lang gezeurd. (BTW, dit is de eerste keer weer sinds 2 weken dat ik rijdt, mijn houding is stukken achteruit gegaan en dit is ook pas weer 1e keer sinds een jaar dat ik met chaps rijdt, dus dat is ook erg wennen.)
Hier kwamen we net aandravend naar ons meetingspunt
ok... ik was echt TE blij 
rechtop zitten..

http://i130.photobucket.com/albums/p258 ... 1176582304 Patty moest even artistiek doen

Beter contact houden
Mijn tenen leiden een eigen leven..
Zitten..http://i130.photobucket.com/albums/p258 ... 1176582435 Weer artistiek momentje van Patty

Rechtop zitten..
Even lekker los gaan. Mijn tenen..
Onze toeschouwers 
Poging tot handpaardje 
Lekkerding
(Let niet op mijn kop..)Nou, nogmaals, voor je commentaar geeft, dit is dus pas de eerste keer sinds 2 weken dat ik weer op een paard(naja, pony) zit + daarbij, de chaps, dus mijn beenhouding daar is zeker nog veel aan te veranderen, maar het is zoiezo weer ff wennen.
Ik weet dat ik rechter moet zitten en in de galop meer op mijn kont moet zitten, dat ik meer mijn hakken uit moet drukken en mijn tenen naar binnen moet buigen en ook dat ik vaak meer contact moet houden met zijn mond.
Verder is commentaar altijd welkom