Winston staat sinds Woensdag weer thuis, hij is 2 maanden weg geweest.
Hij stond bij mensen die ook bij ons bij de vereniging (LR DEO, PC de Ponyvriendjes) rijden.
Winston is officiëel van mijn zus, alleen die is hoogzwanger dus die kan niet rijden!
En omdat ik het heel druk had steeds met school, m'n eigen pony en m'n sporten, kon ik hem niet meer erbij rijden.
Josien ( J_Charissa ) Heeft ook nog een paar keer op hem gereden, alleen hij moest toch even doorgepakt worden, en dus is hij naar die mensen gegaan.
Nu is hij weer terug, en voor het eerst sinds 3 maanden zat ik weer op deze 4 jarige kanjer!
Hij is heel erg sterk, vandaar dat mijn houding op de foto's ook ver van perfect is.. but we're working on it!
Hij wil maar al te graag de baas spelen : Over de buitenschouder weglopen, en als ik dan de buitenteugel tegen de hals leg, dan gooit hij gewoon z'n hoofd omhoog.
Hij is zoals ik al zei 4 jaar, dus we doen nog geen moeilijke oefeningen, gewoon stappen,draven en galop.
In de galop loopt hij nu op de linkerhand ook aan teugel, alleen rechts vind hij nog heel moeilijk.
(Helaas heb ik geen foto's van de galop. )
Voor zover even genoeg informatie, over naar de foto's!

Kijk niet zo serieus

Even rekken en strekken!

Voeten niet afsteken, foei!

Hang iets te ver achterover, hij zou even onder me weg proberen te lopen.

Richting halsstrekken, handen iets meer van het zadel af.
Eigen commentaar : Iets meer meegeven in de hand, voeten niet afsteken, en geen bak-kabouters zoeken.
Tips en commentaar zijn welkom, maar houd er rekening mee, het is een jong beestje en ik heb nog niet vaak op hem gereden, dus we bouwen rustig op!
Ik leer van hem, hij leert van mij. (Hoop ik)
Echt leuk
maar daar zit ik niet overin