Afgelopen donderdag had ik les, flink gewerkt en ik kan weer even vooruit, na de les (had echt het gevoel alsof ik pas net bezig was) nog eventjes doorgereden en mama heeft nog een paar foto's gemaakt. Hij liep echt heerlijk

Zo ziet dat eruit na les! Blijheid alom

Koppie erop, achterhand erbij, ik zit netjes, plaatje is af

8-tjes draaien, net aan het omstellen naar links
Even weer wat dieper instellen
Lekker aan de sjouw, ik mag wel wat charmanter kijken

Pasje opzij

Daar ja vent
wel oppassen dat hij niet teveel op de voorhand komtZo is 't mooi Sham!

Mooi voorbeen, actief achterbeen, mooi rond en los
ik mag rechterop blijven zitten en voor me uit blijven kijken (momentopname)
Galopje! En ik zit rechtop en op m'n kont

Richting uitschuiven
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag onze 3e wedstrijd gehad! Om 6.15 ging de wekker al
maar het was het weer waard! Met inrijden liep hij echt heerlijk! Na de spanning er flink uitgegaloppeerd te hebben kon ik erl ekker aan rijden, en liep hij echt super. Helaas vond hij de bak in pesse toch wel behoorlijk spannend. Het grote spandoek wat boven de ingang van de ring hing was toch wel even behoorlijk schrikken en er waren zoveel spannende dingetjes om te kijken. Maar hij bleef deze keer al stukken beter met zijn aandacht bij mij. Kon er jammergenoeg niet zoveel aan rijden maar naarmate de proef vorderde werd hij wel rustiger en ben ik heel tevreden met hoe het ging
Had 188 punten en was 4e van de 14. Foto's zijn van het losrijden, van de proef deze keer helaas geen filmpje.
[url]http://members.home.nl/ilsemarie/20070414/CIMG_0884.jpg]rustig aan het draven, oortjes zitten er iig goed op
[/url]
Handig zo'n spiegel!

Leker beeld

Galopje maar ietwat strenge binnenhand
Drafje
Even spieken

Stapmomenten zijn nooit zo mooi te nemen maar de buiging is hier wel erg mooi, wat altijd een groot probleem was maar nu beter wordt.
Zelfde verhaal als hier boven

't Was allemaal zo spannend hè sham!

Z'n lieve koppie!

Helaas moet ik 20 mei alweer afscheid nemen van de schat want hij verhuisd met zijn eigenaresse mee maar tot die tijd gaan we nog even flink aan de slag! Het gaat erg lekker de laatste dagen/weken! Dus nog even heerlijk genieten