Fotoshoot Bart, zonder hoofdstel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Fotoshoot Bart, zonder hoofdstel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 15:02

Jajaja, als het zonnetje schijnt, dan willen papa's wel foto's maken met hun mooie grote EOS canon camera's met asosciaal grote lens.
Dan wel. Clown

Ik moest me heel professioneel gedragen, pap maakt graag mooie foto's en deze moesten in het plakboek. Gedraag je maar eens professioneel als je zonder hoofdstel rijd, en je paard is wat melig. Haha!

Ik reed vandaag met schapenvachtje, een echt schapenvachtje. Die had ik van mijn oma gekregen en die wilde eens een keer wat foto's van Bart met schapenvachtje.
Helaas in die hitte wet het vachtje wat vettig waardoor het begon te schuiven.
Maar oma heeft d'r zin, we hebben een paar foto's dat het er wel normaal uitziet zonder schuiven. Haha!
Wel jammer van de foto's.

Afbeelding
Concentratie ten top.

We waren nog net geen tien minuten aan het rijden, toen iemand van de manege zich opeens bedacht dat het wel slim zou zijn om de drilboor aan te zetten om het overtollige beton weg te drillen.
Laten we dat nou net doen, als er paarden in de bak zijn.
Ik moest me professioneel gedragen, *kuch* maar ik was ZO kwaad.
Tja, het is een manege voor speciale mensen, en de meneer in kwestie was ook een speciaal geval. Doof, autistisch, maar als iemand boos op hem is is hij helemaal niet meer doof.

Ik moest maar van hem even achterin de bak gaan rijden, kon hij lekker drillen. Het kwam er uiteindelijk op neer, toen ik riep "Ik kom je achterna met de zweep hoor!" dat hij toch wegging.
Ondertussen had mijn vader de slappe lach, en bleef hij maar foto's maken.
Ach ja, met zo'n manege is er altijd wat te beleven. Hij had opdracht gekregen van de manegebaas, maar die had niet gezien dat ik in bak was. Haha!

Afbeelding
Het resultaat. Woedende Roane en een angstige Bart.
Grappig dat voor dit voorval Bart aan het etteren was, en erna opeens zooo braaf was. Schijnheilig

Afbeelding
Goed, drilboor weg, rechtsomkeert, weer aan het werk. Hij heeft dit jaar erg veel appeltjes. Haha!

Afbeelding
Mooi drafmomentje, de bak was wat zwaar met de hoefslag goed te doen.

Afbeelding
Jeej galloperen, pap was vandaag helemaal gek van in de bocht momenten.

Afbeelding
En eentje van de zijkant. *trekt dekje en vachtje weer onder het zadel*

Hehe, en toen ging het hoofdstel eraf. Even wat foto's maken. Bart vind zonder hoofdstel zo leuk, dat hij niet snapt waarom het ding weer inmoet de volgende keer dat we rijden.
Tja, het woord verzameling zegt hem niet zoveel en ik moet nog even uitvogelen hoe ik hem het beste kan verzamelen zonder hoofdstel. Haha!

Afbeelding
Lekker relaxen, hey zand!

Afbeelding
Woooh galloperen! (aaah, dekje!)

Afbeelding
Mooi momentje. Moet wel weer even op de tenen letten. Haha!

Afbeelding
Even lekker draven, Bart vond de fotograaf intressant.

Afbeelding
Pap: "Wel op tijd afwenden he!"
Ik: "Tjah pap, we rijden zonder hoofdstel he, kan je niks garanderen!" Haha!

Uiteindelijk nog wat standfoto's, deze vond ik de mooiste. Had hier trouwens het dekje weer rechtgetrokken.

Afbeelding
Lach Roane! Het zonnetje schijnt! Bart zag vogeltjes.

Afbeelding
Bunny Bart.

Toen ging meneer nog even liggen, en bleef even van het warme zand genieten. Ik ging er even bijzitten voor de gezelligheid, en bij toeval stonden we allebei tegelijk op.
Run away! 450 kilo dat op z'n benen spingt!

Het resultaat:
Hoe sta je op in 4 stappen, met duik cursus van Roane.

Afbeelding

Nou, qua foto's vind ik de shoot heel goed gelukt, pap was ook weer tevreden. Maar hij vind het altijd leuk om paarden te fotograferen, wie niet. Haha! Toch jammer van het dekje, misschien was dekje + vachtje een beetje dubbelop.
Ik heb iets met tenen, ik noem ze altijd maar stabilisatoren. Ik denk er wel aan, of probeer er aan te denken, maar bijvoorbeeld bij de zonder hoofdstel foto's heb ik altijd meer m'n concentratie bij blijven zitten dan m'n tenen. Haha!

Ik vond het persoonlijk een leuk dagje, maar poeh zeg, wat was het heet!
Bart vond van niet, die was niet eens bezweet. De wereld is oneerlijk verdeeld. Cool

Fire away! Haha!

Jolandaa_

Re: Fotoshoot Bart, zonder hoofdstel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:05

Wat een lieve Haflinger Lachen de foto's zijn heel mooi gelukt hoor!Je haflinger heeft mooie appeltjes en een lief snoetje Lovers

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:07

heel leuke foto's vooral dat liggen , maar zeg je papa , dat jij ook mooi op de foto's moet staan en niet alleen je paardje Clown zie bij die ligfoto's

voor de rest vind ik het er heel leuk uitzien

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:08

Prachtcamera's hé Knipoog
heb hier ook een Canon EOS 500 N liggen!
Nou, het ziet er lekker ontspannen uit!
En BTW; wat leuk dat de gehele familie blijkbaar erg véél van Bart houdt!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:10

Leuke foto's! Je oma zal wel blij zijn om te zien dat het schaapje in gebruik genomen is. Lachen

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 15:12

Jolanda: dank je wel. Haha! het is af en toe echt een (b)engel hoor, alleen met Teddy uiterlijk. Haha!

Bonte: ligfoto's was snel snel snel... *LOL* Ik heb hem niet op commando laten liggen. Het ging vandaag voornamelijk om Bart ook. Ja Ik ben nou eenmaal niet fotogeniek. Bloos

whisperramse: jaaah zeker lekkere camera. *LOL* tis dat die van m'n vader is anders... prhroawr, zou hem overal wel mee naartoe willen nemen. Haha!
Bart is inderdaad deel van het gezin ja. Maar vooral voor pap en mij, pap rijd ook namelijk. Lachen

Flew: Ik hoop dat het haard niet opvalt dat het wegschuift. Haha!