stynke lekker aan het lopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

stynke lekker aan het lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 09:58

Deze foto's zijn nog van een weekje of twee terug, maar denk wil het toch nog even laten zien.

Afbeelding
Dit vind ik de stoerste foto van allemaal die van ons gemaakt is.

Afbeelding
achterwaarts

Afbeelding
stukje stappen tussen door

Afbeelding
even weer aan het werk zetten, strekken maar !!!

Tsja, zijn er niet zoveel. Maar vind er wel een mooie tussen zitten.
Wezen jullie een beetje aardig?

Peuk

Re: stynke lekker aan het lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:03

Ik heb het idee dat je je handen nogal vast zet? Dat je je handen niet ontspant. Dat verpest het plaatje een beetje want verder heb je dit paardje er goed aan het lopen! Heb je nog geld gevonden? Lachen Ligt het zadel ook niet een beetje ver naar voren of ligt dat aan mij?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:05

ziet er netjes uit hoor!! alleen verwachtte je denk ik dat er op de laatste foto heeeeel veel geld op de grond lag want je kijkt daar heeeeel erg naar beneden Tong uitsteken eerste foto is inderdaad moooie foto en fijn beeld om naar te kijken Lachen leuk beestje!
en oh ja, je moet wel je handen ontspannen. is voor je paard veel prettiger Lachen

ik denkook dat je zadel wat te ver naar voren ligt Tong uitsteken viel meteen op Tong uitsteken

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:08

Leuk paard en je zit ook netjes maar probeer niet zo naar beneden te kijken
dat staat niet mooi, maar daar heb ik zelf ook moeite mee hoor! ik weet hoe moeilijk
het is, ik ga automatisch steeds kijken hoe mn pony loopt maar je moet naar voren,
en naar boven kijken. ik vind het ook heel moeilijk! k merkte het alleen pas toen een
Z2 ruiter me daar op wees".. Kusje ik vergeet het nog steeds miljoenen keer:)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 20:36

Dank jullie wel. Jullie hebben wel gelijk dat ik me handen vastzet, probeer het af te leren. Is best wel moeilijk als je het wat gewend bent, en zij is ook de laatste tijd best wel moeilijk om nageefelijk te houden. Voor het veulen liep ze prima, maar nou is ze weer veel stijfer of gaat er gewoon tegenin. Ik weet het niet, maar ze kan best lastig zijn en sterk zijn.