Mira@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Mira@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 13:58

Vanmorgen heb ik Mira gereden en het gaat naar mijn gevoel echt steeds beter. Ze begint steeds fijner te lopen, geloof dat ze vandaag hooguit 5 keer een sprongetje ter protest heeft gemaakt. Vooruitgang dus!
Ik ben gewoon helemaal weg van haar, het is zo'n fijn en vooral lief paardje!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

secricible

Re: Mira@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:00

vind het een erg leuk paardje, ook nog niet helemaal uit de wintervacht zo te zien? Tong uitsteken
Verder ziet het er gewoon netjes uit, op sommige foto's zit je een beetje naar voren, maar verder heel leuk beestje Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 14:03

secricible schreef:
vind het een erg leuk paardje, ook nog niet helemaal uit de wintervacht zo te zien? Tong uitsteken
Verder ziet het er gewoon netjes uit, op sommige foto's zit je een beetje naar voren, maar verder heel leuk beestje Haha!

Klopt, ze is nu heel erg haar wintervacht aan het kwijtraken, wat een haar!

Mijn zit, daar probeer ik heel erg op te letten. Ben een absolute beginner wat dressuur betreft, dus vind dat best nog moeilijk.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:33

Je zit inderdaad af en toe op de plee Haha! Maar Mira loopt hier echt goed hoor Ja

Ik denk dat je zit wel beter wordt als je een dressuurzadel aanschaft, zodat je je been ook langer kunt maken, maar goed, dat is een luxe probleem he Knipoog

Het wordt nog wel eens wat met jullie Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 22:32

Barmat schreef:
Je zit inderdaad af en toe op de plee Haha! Maar Mira loopt hier echt goed hoor Ja

Ik denk dat je zit wel beter wordt als je een dressuurzadel aanschaft, zodat je je been ook langer kunt maken, maar goed, dat is een luxe probleem he Knipoog

Het wordt nog wel eens wat met jullie Haha!

Ja, met dat dressuurzadel wacht ik nog even, maar het is wel de bedoeling dat het er uiteindelijk komt. We oefenen voorlopig gewoon hard door!