Marise (draver) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MariseLover

Marise (draver) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 09:58

Maandag (2e paasdag) eindelijk m'n vader zo ver gekregen dat hij foto's ging maken.
Hij ging zelf ook even op Marise, dat had hij ooit beloofd, maar steeds "ja dat komt nog wel een keer". Maandag ging hij er eindelijk op, en het ging heel goed! Hij had nooit op een paard gezeten, dus het was best spannend. Maar Marise was heel braaf, en na 2 rondjes ging m'n vader al in z'n eentje de bak door. Hij vond het heel leuk, en kwam er pas na een kwartier af Tong uitsteken zegt ie: "ik zou zo nog n half uur willen, maar jij staat al zo lang te wachten!".
Maargoed, daarna ik erop, papa foto's maken. Marise liep niet heel fijn, maar ze was wel ontspannen, en dat vind ik het belangrijkste Knipoog Oja, mijn zit is echt slecht, ik heb al bijna een jaar geen les meer, omdat ik ziek ben. Daardoor zit ik ook slechter.

Hier de foto's:

1. Achterover zitten Boos!
Afbeelding

2. Hier duikt ze naar beneden, en ik moet achterover zitten.
Afbeelding

3. Deze vond ik wel heel mooi! Haha! Aleen mn handen Bloos
Afbeelding

4. Galop, ook hier moet ik weer achterover zitten. Maar vond t toch n nette foto, voor n draver Clown
Afbeelding

5. Nog een mooie galop foto
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Doorzitten, vind Marise heel moeilijk, maar we werken er hard aan, en het gaat echt veel beter dan eerst Haha! Moet alleen teugels wat korter nemen hier.
Afbeelding

8. Wijken. Let niet op mijn hoofd, het ging niet. Marise kantelt haar hoofd, maar er wordt aan gewerkt Knipoog
Afbeelding

9. Weer wijken, weer dat hoofd van Marise..
Afbeelding

10. Weer wijken.Hele foute foto dit (let niet op mijn hoofd), maar ze stapt in ieder geval over Vork
Afbeelding

11. En alweer.. wijken. Hier even slofteugel eraan gedaan, werkte niet echt.
Afbeelding

12. Laatste, wéér wijken, deze vond ik wel mooi. Alleen komt ze omhoog met dr hoofd.
Afbeelding

Ik heb ook op de andere hand gewijkt, maar daar zijn geen foto's van.
Tips zijn altijd welkom Knipoog ! Ik weet zelf, dat ik achterover moet zitten, en m'n handen zijn soms ook vreselijk Bloos Ga over een tijdje weer lessen, maar dat gaat nog even niet. Bedankt voor het kijken Haha!

MariseLover

Re: Marise (draver) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 13:45

Niemand? Bloos

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:47

Probeer je onder benen wat meer naar achter te doen en je tenen naar binnen. En wat je zegt, iets rechterop mag! Mischien je handen ook nog wat hoger.. Je hebt wel een leuk paardje! Shabrak staat leuk!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:48

Probeer wat minder streng te zijn in je hand... wat meer mee geven... verder zou ik de beugels wat langer doen... dan kom je ook niet in een racehouding te zitten...
Mooi dravertje verder hoor!!!

LOVExIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:52

Heeft hij ooit gekoersd/Gericht getraind?

Ik vind dat je hem heel mooi hebt lopen voor draver,Persoonlijke houding kan nog wat bijgeschaaft worden maar voor de rest ziet er top uit!

en ik weet wat je bedoelt heb er zelf ook 1 die heeft gekoersd,Heeeel veel moeten trainen. Knipoog

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:53

Leuk paardje, loopt leuk.
Je houding moet wel verbeteren maar dat weet je zelf al.
Ik vind het wel jammer dat je de slofteugel er aan hangst als het niet lukt.

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 13:57

LOVExIT schreef:
Heeft hij ooit gekoersd/Gericht getraind?

Ik vind dat je hem heel mooi hebt lopen voor draver,Persoonlijke houding kan nog wat bijgeschaaft worden maar voor de rest ziet er top uit!

en ik weet wat je bedoelt heb er zelf ook 1 die heeft gekoersd,Heeeel veel moeten trainen. Knipoog

Dankjewel Lachen Ik weet niet of ze ooit gekoerst heeft, maar waarschijnlijk niet. Tijdje geleden op Bokt iemand gevonden die Marise vroeger heeft verzorgd, toen ze 2 of 3 was. Toen werd er niks mee gedaan, dus waarschijnlijk niet. Verder weet ik niks van haar achtergrond, behalve dat ze waarschijnlijk van de markt komt.
Maar inderdaad, wel heel veel trainen. Eerst kon Marise stap en draf, de galop was niks en de draf was ook heel snel en gespannen. Nu na 3,5 jaar loopt ze zo, en ze blijft me verbazen Knipoog