Hij ging zelf ook even op Marise, dat had hij ooit beloofd, maar steeds "ja dat komt nog wel een keer". Maandag ging hij er eindelijk op, en het ging heel goed! Hij had nooit op een paard gezeten, dus het was best spannend. Maar Marise was heel braaf, en na 2 rondjes ging m'n vader al in z'n eentje de bak door. Hij vond het heel leuk, en kwam er pas na een kwartier af
zegt ie: "ik zou zo nog n half uur willen, maar jij staat al zo lang te wachten!".Maargoed, daarna ik erop, papa foto's maken. Marise liep niet heel fijn, maar ze was wel ontspannen, en dat vind ik het belangrijkste
Oja, mijn zit is echt slecht, ik heb al bijna een jaar geen les meer, omdat ik ziek ben. Daardoor zit ik ook slechter.Hier de foto's:
1. Achterover zitten
2. Hier duikt ze naar beneden, en ik moet achterover zitten.
3. Deze vond ik wel heel mooi!
Aleen mn handen
4. Galop, ook hier moet ik weer achterover zitten. Maar vond t toch n nette foto, voor n draver
5. Nog een mooie galop foto
6.
7. Doorzitten, vind Marise heel moeilijk, maar we werken er hard aan, en het gaat echt veel beter dan eerst
Moet alleen teugels wat korter nemen hier.8. Wijken. Let niet op mijn hoofd, het ging niet. Marise kantelt haar hoofd, maar er wordt aan gewerkt
9. Weer wijken, weer dat hoofd van Marise..
10. Weer wijken.Hele foute foto dit (let niet op mijn hoofd), maar ze stapt in ieder geval over
11. En alweer.. wijken. Hier even slofteugel eraan gedaan, werkte niet echt.
12. Laatste, wéér wijken, deze vond ik wel mooi. Alleen komt ze omhoog met dr hoofd.
Ik heb ook op de andere hand gewijkt, maar daar zijn geen foto's van.
Tips zijn altijd welkom
! Ik weet zelf, dat ik achterover moet zitten, en m'n handen zijn soms ook vreselijk
Ga over een tijdje weer lessen, maar dat gaat nog even niet. Bedankt voor het kijken

Ik weet niet of ze ooit gekoerst heeft, maar waarschijnlijk niet. Tijdje geleden op Bokt iemand gevonden die Marise vroeger heeft verzorgd, toen ze 2 of 3 was. Toen werd er niks mee gedaan, dus waarschijnlijk niet. Verder weet ik niks van haar achtergrond, behalve dat ze waarschijnlijk van de markt komt.