wedstrijd op paasmaandag gehad.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

wedstrijd op paasmaandag gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 21:47

Ben nu een jaartje met dit paard bezig, en merk nog iedere dag vooruitgang. Hij is niet gemakkelijk en heel eigenwijs, maar laat me nooit in de steek op wedstrijd en ik ben echt helemaal dol op hem. Hij vind het allemaal niet gemakkelijk, en doet het toch liever niet als wel, maar kan er toch een mooie proef uitkrijgen meestal Knipoog
Had paasmaandag weer een wedstrijd, inrijden ging in het begin echt verschrikkelijk. Later besloot hij maar dat hij genoeg had kunnen kijken en andere paardjes had kunnen plagen en dat hij toch maar es ging lopen dus van het een op het andere moment begon hij te lopen Clown. Daarna nog even heerlijk ingereden.
Toen de proef in (paardje was ondertussen al wat moe en hangerig, maar kan nooit inschatten hoelang ik nodig heb. De ene keer een uur, de andere keer een kwartier) en wilde dus ook daar laten zien dat het allemaal super ging op het moment. Helaas, dat was teveel van het goede Knipoog Had dus wat slordigheidsfoutjes wat me mijn punten heeft gekost maar was wel heel erg tevreden over paardje.
Hij heeft heel veel moeite met de linkerhand en deze proef was juist heel veel linkerhand dus hield mijn hart vast, maar het was allemaal geen probleem, alsof het niets was ging hij door slangevoltes heen. Echt heel erg super.
Had uiteindelijk 173 punten, stond redelijk laag, maar was eerste keer buiten en zelf was ik wel tevreden Cool

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn houding is niet wonderbaarlijk goed meer, ik was echt letterlijk KAPOT in mijn proef en verschrikkelijk gespannen. Normaal zit ik ook wat beter als dit, maar ik kon echt niet meer, toen ik klaar was beefde ik als een rietje. Bovendien was het verschrikkelijk warm in dat jasje Tong uitsteken

Nibble

Re: wedstrijd op paasmaandag gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:57

Leuk paard!! Vind hem tog wel goed lopen als k zo naar de foto's kijk..jammer van de punten
is dit trouwens in Velden?
Volgens mij wel =D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 22:01

jep, is inderdaad in velden.
Hij liep ook super Knipoog Waren gewoon allemaal echte fouten. Zo viel hij bijvoorbeeld uit de galop na de middengalop omdat ik hem teveel terug nam (vond dat hij nie tgenoeg had verruimt en op toch genoeg verschil te hebben dacht ik hem iets meer te verzamelen) en dat kon hij gewoon niet aan op dat moment. Verder viel hij een keer in galop toen dat niet moest (is zijn standaard trucje als hij geen zin meer heeft, moe is of het niet snapt). DAarbij mijn spanning geeft gewoon dat het beeld verstoord was. Paardje liep super Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 11:49

trouwens, Nibble, was jij soms ook in Velden ofzo?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 13:53

niemand verder?

anjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:29

ja ik Haha!
ziet er goed uit hoor!
misschien kun je je handen wat meer voor je en bij elkaar houden.
succes