Had paasmaandag weer een wedstrijd, inrijden ging in het begin echt verschrikkelijk. Later besloot hij maar dat hij genoeg had kunnen kijken en andere paardjes had kunnen plagen en dat hij toch maar es ging lopen dus van het een op het andere moment begon hij te lopen
. Daarna nog even heerlijk ingereden.Toen de proef in (paardje was ondertussen al wat moe en hangerig, maar kan nooit inschatten hoelang ik nodig heb. De ene keer een uur, de andere keer een kwartier) en wilde dus ook daar laten zien dat het allemaal super ging op het moment. Helaas, dat was teveel van het goede
Had dus wat slordigheidsfoutjes wat me mijn punten heeft gekost maar was wel heel erg tevreden over paardje.Hij heeft heel veel moeite met de linkerhand en deze proef was juist heel veel linkerhand dus hield mijn hart vast, maar het was allemaal geen probleem, alsof het niets was ging hij door slangevoltes heen. Echt heel erg super.
Had uiteindelijk 173 punten, stond redelijk laag, maar was eerste keer buiten en zelf was ik wel tevreden

Mijn houding is niet wonderbaarlijk goed meer, ik was echt letterlijk KAPOT in mijn proef en verschrikkelijk gespannen. Normaal zit ik ook wat beter als dit, maar ik kon echt niet meer, toen ik klaar was beefde ik als een rietje. Bovendien was het verschrikkelijk warm in dat jasje