Ik word er echt gek van!
Zal eerst het verhaal even uitleggen.
Ik heb een bijrijdpaard die ik 2 keer in de week rij. Een andere vrouw rijd hem ook 2 keer in de week.
Zijn eigenaar rijd er jachten mee.
Nou rijd die andere bijrijdster alleen maar met slof en hij wordt dus gewoon naar de kl*te gereden!
Ik heb al eens eerder gevraagd of ze zonder slof wilde rijden, omdat dit niet goed voor het paard is.
Elke keer als ik er nu op ga dan lijkt het wel of ik op een kameel zit. Hij loopt helemaal met zijn hoofd in de lucht en is niet lekker los en wendbaar.
Als ik er bijvoorbeeld een tijd op heb gereden en zij niet dan loopt hij goed. Hij is helemaal niet zo moeilijk om aan de teugel te rijden en als het mij lukt, dan moet het haar ook lukken.
Haar reden om met slof te rijden is: ''ik ga niet elke keer trekken, plukken en schoppen''
Ik vind het zo echt niet leuk meer. Je werkt hard om dat paard goed te laten lopen en zij verpest alles weer. Een volwassen vrouw zou toch beter moeten weten denk ik..
Ik ga nog 1 keer aangeven dat ze zonder slof moet rijden, daarna heb ik het er met de eigenaar over (die er ook niks van zegt) en als niks helpt dan stop ik er maar mee. Heb er zo geen plezier meer in!
Wat zou jij doen?