kijk en geniet
tips zijn altijd welkom
http://www.zippyvideos.com/487457655687 ... lopwissel/
http://www.zippyvideos.com/384017297687 ... opwissel2/
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Probeer hem iets meer te verzamelen van te voren. Volgens mij heeft hij al in de gaten dat je een wissel wilt gaan rijden als je afwendt, dan gaat hij er al vandoor. Probeer ook gewoon stukken contra galop tussen door te doen. Blijf afwisselen zodat hij van jou blijft! Verder vind ik het heel knap dat je dit al voor elkaar hebt!

ik had mijn geluid een beetje hard aanstaan en schrok me dood van het gegil!
dus meteen een linksomkeerd maken bij A, als je daar uitkomt, bijvoorbeeld.Lauss schreef:het ziet er niet uit alsof dat jullie niveau is?
Vind het eruit zien alsof hij meer bij toeval overspringt omdat hij weet dat hij de andere kant op moet, dan dat hij het ook op commando zou doen als je gewoon dezelfde hand zou vervolgen!
Snap het nut ervan niet helemaal
Zofy schreef:Het ziet er een beetje uit als een ongeregeld zooitje en met het gegil erbij komt het niet echt over alsof het erg goed ging. Het is nou al een paar keer gezegd, maar ik zou inderdaad eerst zorgen dat je je paard wat meer verzameld hebt. Veel plezier verder met rijden en je hebt wel een leuke fjord!
Moonlightje schreef:het nut? Iets leren![]()
? Lauss schreef:Moonlightje schreef:het nut? Iets leren![]()
En waarom moet ie wissels kennen als je L1 rijdt dan?

Nu gaat het nog een beetje ongecontroleerd, maar naar die controle kan je wel toewerken. Probeer hem steeds beter bij je te houden, en zorg dat jij op den duur echt gaat bepalen wanneer het changement gemaakt wordt.
Cayenne schreef:Leuk dat hij het doet! Alleen zijn ze volledig uit balans en uit ritme, en dan is het ook nog eens enorm onhandig wanneer je L1 bent en je straks in de M contragalop moet laten zien. Ik zou eerst goed aan je tempo en verzameling gaan werken en vanuit dat punt eventueel een wissel, maar op deze manier zou ik het laten voor wat het is

maar het ziet er inderdaad behoorlijk ongecontroleerd uit, daarnaast springt moonlight ook na....